Mô tả công việc
Overview:
- Provide comprehensive support to the NLL Deputy Managing Director (DMD) in managing the company’s day-to-day operations.
- Have the ability to work independently on projects, from conception to completion, and must be able to work under pressure at times to handle a wide variety of activities and confidential matters with discretion.
Responsibility:
1. Executive Support
- Serve as a liaison to the Board of Directors, senior management teams, and other stakeholders in all tasks assigned by NLL DMD.
- Arrange and handle all logistics for Management meetings and events: schedule meetings; draft agendas; gather all material one week before BOM meeting; develop, compile, and distribute presentation materials; and record & deliver meeting minutes 3 days after meeting, follow up on assigned action items.
- Manage sensitive matters with a high level of confidentiality and discretion especially decisions directly impacting the operations of the company and human resources.
- Sustain a daily calendar of meetings and events; organize complex calendars and schedules; resolve any scheduling issues.
- Adhere to compliance with applicable rules and regulations set in by laws and by the Company.
- COA/Company Council: Check and verify document to be signed by NLL DMD to ensure the approved COA/company council list is strictly followed.
2. Operation activities to support NLL DMD
- Provide 'gatekeeper' and 'gateway' role as a bridge for smooth communication between the NLL DMD and others.
- Work with BUs as assigned by the NLL DMD.
- Assists the NLL DMD with daily administrative duties that include managing an active calendar of appointments, completing expense reports, composing and preparing correspondence, arranging business trips, providing event management support, agendas and compiling documents for meetings, etc.,
- Evaluate and assist in developing office policies and procedures for improved workflow and anticipate future needs as organization grows.
- Provide hospitality to all guests and help to create a welcoming environment.
- Process and distribute daily mail.
- Invest in building long-lasting relationships both externally and internally.
- Manage petty cash reimbursements and reconciliation.
- Other projects/duties as assigned for the overall
Yêu cầu công việc
- Qualifications of Business Administration / English / Finance/ Project Management/ Real Estate.
- At least 03 years of experience in assistant to managing director / project manager/ project director in real estate.
- Extensive experience in document controlling.
- Extensive experience in Interpretation and translation skills, especially consecutive interpretation and simultaneous interpretation.
- Comprehensive knowledge of corporate governance, strategic planing and HR allocation.
- Possess strong written and verbal communication, and organizational skills, and the ability to maintain a realistic balance among multiple priorities
- Proficiency in English.
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ THÔNG TIN TRUYỀN THÔNG THIÊN HY LONG VIỆT NAM(CHICILON MEDIA) thành lập tháng 9/2006, tổng vốn đầu tư 30 Triệu USD. Lĩnh vực kinh doanh chính của công ty là cung cấp cho doanh nghiệp giải pháp truyền thông hiệu quả thông qua hệ thống màn hình Tivi và hệ thống Poster trong thang máy tòa nhà. Năm 2008, Chicilon Media nhận được rót vốn đầu tư chiến lược từ quỹ DFJVinacapital. Trụ sở văn phòng chính của Chicilon Media đặt tại TP Hồ Chí Minh, với hai chi nhánh công ty đặt tại Hà Nội và Đà Nẵng. Hiện nay, hệ thống kênh truyền thông của Chicilon Media đã phủ sóng tại các tòa nhà văn phòng, chung cư cao cấp, sân bay, siêu thị và các rạp chiếu phim tại các thành phố lớn như TP Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng… Sau hơn 13 năm phát triển, công ty đã hình thành nên 04 kênh truyền thông lớn bao gồm kênh tivi thang máy tòa nhà, kênh Poster thang máy tòa nhà, kênh Tivi siêu thị và kênh sân bay, tiếp cận hơn 38 triệu lượt người tiêu dùng chủ lực tại thành phố mỗi ngày, là công ty truyền thông phủ sóng quỹ đạo sinh hoạt cuộc sống người xem lớn nhất tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Chúng tôi hiểu rằng bạn, với tư cách là khách hàng, là người phát ngôn tốt nhất của chúng tôi. Do đó, chúng tôi tin rằng việc đảm bảo bạn hoàn toàn hài lòng với các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi sẽ có ý nghĩa kinh doanh tốt. Kính chúc quý khách hàng và đối tác sức khỏe, thành công và hạnh phúc.
Review TRUYỀN THÔNG THIÊN HY LONG VIỆT NAM(CHICILON MEDIA)
Phong cách làm việc và chế độ đãi ngộ nhân viên kém (RV)
Làm văn phòng chi nhánh thoải mái, vì không có sếp lượn qua lượn lại (RV)
HR đồng nghiệp chuyên nghiệp và bài bản giúp đỡ nhân viên mới vào (RV)