Các phòng ban đang tuyển dụng tại BERJAYA GIA THỊNH

Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin

Việc làm BERJAYA GIA THỊNH

Cập nhật 16/02/2025 09:23
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ KỸ THUẬT BERJAYA GIA THỊNH
Customer Experience Team Leader
BERJAYA GIA THỊNH
21 việc làm 10 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 21/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

JOB DESCRIPTIONS:

Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):

• Overseeing the day-to-day operations of our teams.

• Performing quality monitoring as required to improve overall service quality.

• Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.

• Training new joiners. Conduct refresher trainings on new implementations and process changes.

• Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.

• Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.

• Prepare training material, scripts and conduct sessions based on analysis. Support management team to build SOP.

• The ability to contribute to a better working environment for yourself and your co-workers. This includes self-awareness, initiative, accountability, persistence, resilience, patience, perceptiveness, and emotional regulation.

• Co-ordinate the activities of the teams; provide support and advice to team members.

• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.

• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction.

• Ensure that standard operating procedures are documented and maintained.

• Maintaining adequate staff levels and quality.

Yêu Cầu Công Việc

JOB REQUIREMENTS:

• At least 2 years’ experience in customer service/ call center/ contact center environment.

• Good at English.

• Intermediate to advanced reporting skills.

• Ability to identify and analyze data for trends.

• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.

• Pro-active, hardworking and detail oriented.

• Well-developed communication skills, ability to communicate to all levels.

• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.

• Organizational skills with the ability to handle multiple tasks; prioritize effectively and demanding workload.

• Problem solving skills.

• Excellent team player.

• Effective team co-ordination and leadership skills.

• A high level of commercial awareness.

• Flexibility with the department’s shift rotation pattern.

• Knowledge of customer service software and systems.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
414 - 416 - 418 - 420 Cao Thắng nối dài, Phường 12, Quận10, HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ KỸ THUẬT BERJAYA GIA THỊNH
BERJAYA GIA THỊNH Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 17, Tòa nhà Lim 2, số 62A Cách Mạng Tháng Tám, Phường 06, Quận 3

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ KỸ THUẬT BERJAYA GIA THỊNH (Berjaya Gia Thịnh) được thành lập và vận hành dưới sự hợp tác giữa Tập đoàn Berjaya (Malaysia) và Công ty TNHH Đầu tư Kỹ thuật Gia Thịnh (thuộc Tập đoàn Hoa Lâm). Berjaya Gia Thịnh được Tập đoàn Berjaya ủy nhiệm theo hợp đồng ủy quyền không hủy ngang về việc thực hiện dự án xổ số điện toán trên toàn bộ lãnh thổ Việt Nam, hợp tác cùng Công ty TNHH MTV Xổ số điện toán Việt Nam (Vietlott) theo Hợp đồng Hợp tác Kinh doanh (BCC). Theo đó, Berjaya Gia Thịnh chịu trách nhiệm phát triển và vận hành hệ thống kỹ thuật kinh doanh xổ số điện toán, đào tạo và chuyển giao công nghệ trong suốt quá trình hợp tác kinh doanh với Vietlott.

Những nghề phổ biến tại BERJAYA GIA THỊNH

Bạn làm việc tại BERJAYA GIA THỊNH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BERJAYA GIA THỊNH

BERJAYA GIA THỊNH

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo