Job description:
● Coordinate internal resources and third parties/vendors for the flawless execution of projects
● Ensure that all projects are delivered on time, within the scope, and within budget
● Developing project scopes and objectives, involving all relevant stakeholders and ensuring technical feasibility
● Ensure resource availability and allocation
● Develop a detailed project plan to track progress
● Use appropriate verification techniques to manage changes in project scope, schedule and costs
● Measure project performance using appropriate systems, tools and techniques
● Report and escalate to management as needed
● Manage the relationship with the client and all stakeholders
● Perform risk management to minimize project risks
● Establish and maintain relationships with third parties/vendors
● Create and maintain comprehensive project documentation
Job requirement:
● Use of the most modern PM methodologies and technologies
● Knowledge of project management methodologies
● Comfortable with exploring new technologies
● Have a track record of delivering technical programs, projects, and products in a highly technical environment.
● Have a strong understanding of software development lifecycles and modern transaction processing environments.
● A good team player with strong leadership qualities.
● Self-motivated, results-oriented, organized and able to work independently with priorities under tight timelines, in a complex customer environment
● Self-motivated with a positive “can-do” attitude, creative with excellent presentation, communication, and good negotiation techniques
● Excellent interpersonal skills to establish and maintain good relationships with colleagues, clients, and headquarter management.
● Basic in English.
● This position might be required to work on client premises for an extended period.
Benefit:
● Package 14 salary months based on KPI
● Extra package upto 18M/ year
● Young and dynamic working environment.
● Continuous development of hard and soft skills through work and professional training.
● Opportunity to approach newest technology trends
● Exciting leisure: sport and art events (football club, family day...)
● Company's labor policy completely pursuant to Vietnamese labor legislation plus other benefits offered by the company (Company trip, Holiday, etc.)
Công ty Cổ phần Đầu tư Nắng Ban Mai được thành lập ngày 30/01/2015, ngay từ khi thành lập, Công ty luôn xác định chiến lược kinh doanh là: “Sự hài lòng của khách hàng là nền tảng cho sự phát triển và tin cậy từ đối tác. Là yếu tố quyết định đến sự vững bền của Nắng Ban Mai”. Qua 06 năm hoạt động, đến nay Công ty đã có 05 đơn vị trực thuộc và 01 Chi nhánh với gần 1.000 lao động đang làm việc có thu nhập ổn định, với doanh thu hơn 1.000 tỷ/ năm, các lĩnh vực hoạt động chủ yếu bao gồm:
- Thi công hạ tầng
- San lấp mặt bằng
- Sản xuất và kinh doanh Bê tông thương phẩm
- Sản xuất và kinh doanh Bê tông nhựa nóng
- Sản xuất và kinh doanh Cống ly tâm
- Sản xuất và kinh doanh Gạch Terrazo
- Sản xuất và kinh doanh Gạch không nung
- Khai thác, sản xuất và kinh doanh đá vật liệu xây dựng
- Khai thác, sản xuất và kinh doanh cát vật liệu xây dựng
- Cho thuê máy móc thiết bị xe cơ giới
- Đầu tư các dự án hạ tầng…
Là một công ty lớn mạnh trong lĩnh vực Bê tông thương phẩm, cống bê tông ly tâm và là nhà đầu tư về hạ tầng - khu đô thị mới - nhà ở có tiềm lực với tầm nhìn quy hoạch xa, rộng và cung cách kinh doanh độc đáo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Công ty được thành lập