Mô tả công việc
- To be responsible for planning, managing, controlling, coordinating and participating in Human Resources activities
- To be responsible for the formulation, recommendation and implementation of Golf Club policies and procedures
- To be responsible for planning, coordinating and conducting training needs analysis and training programs together with the Training Manager (if any) in order to enhance the service quality and to improve the staff performance and efficiency in handling the Club’s guests
- To manage the Human Resources department ensuring staff comply with Golf Club policies and procedures and local and government regulations
- To develop and implement recruitment, screening systems and procedures to attract the most qualified candidates for position vacancies in the Golf Club
- Coordinate with requisitioning departments, the recruitment of employees following established standards, policies and procedures; assist them in the orientation, training, development and evaluation of their personnel
- Foster a positive work environment through effective communication and conflict resolution.
- (Other tasks will be discussed through interviews).
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Social insurance, health insurance
- Suncare health insurance program
- Be provided with bus and meal
- Friendly working environment
- Career development opportunity
Yêu cầu công việc
- Graduate qualification.
- Minimum 5 years experience in a human resource-related role with 3 of those as Human Resource Manager
- Comprehensive knowledge of local employment legislation and any other laws relating to the recruitment, employment terms and conditions, remuneration, working conditions, and performance evaluation
- Knowledge of accepted human resource best practices
- Ability to offer impartial advice to employees and Department Heads related to their work performance
- Ability to relate to individuals from different backgrounds and of different abilities in a reasonable and even-handed manner
- Ability to develop training plans which are both motivational and informative
- Excellent organizational skills and be able to meet deadlines
- Ability to work with sensitive and confidential information
- Knowledge of word processing, spreadsheet, accounting applications and database management software.
Yêu cầu hồ sơ
Kindly send your CV via email
Email: recruitment(a còng)banahillsgolf.com
Telephone: 0236 3924 888 (HR Dept).
Công ty Cổ phần Đầu tư Nắng Ban Mai được thành lập ngày 30/01/2015, ngay từ khi thành lập, Công ty luôn xác định chiến lược kinh doanh là: “Sự hài lòng của khách hàng là nền tảng cho sự phát triển và tin cậy từ đối tác. Là yếu tố quyết định đến sự vững bền của Nắng Ban Mai”. Qua 06 năm hoạt động, đến nay Công ty đã có 05 đơn vị trực thuộc và 01 Chi nhánh với gần 1.000 lao động đang làm việc có thu nhập ổn định, với doanh thu hơn 1.000 tỷ/ năm, các lĩnh vực hoạt động chủ yếu bao gồm:
- Thi công hạ tầng
- San lấp mặt bằng
- Sản xuất và kinh doanh Bê tông thương phẩm
- Sản xuất và kinh doanh Bê tông nhựa nóng
- Sản xuất và kinh doanh Cống ly tâm
- Sản xuất và kinh doanh Gạch Terrazo
- Sản xuất và kinh doanh Gạch không nung
- Khai thác, sản xuất và kinh doanh đá vật liệu xây dựng
- Khai thác, sản xuất và kinh doanh cát vật liệu xây dựng
- Cho thuê máy móc thiết bị xe cơ giới
- Đầu tư các dự án hạ tầng…
Là một công ty lớn mạnh trong lĩnh vực Bê tông thương phẩm, cống bê tông ly tâm và là nhà đầu tư về hạ tầng - khu đô thị mới - nhà ở có tiềm lực với tầm nhìn quy hoạch xa, rộng và cung cách kinh doanh độc đáo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Công ty được thành lập