Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Project Coordinator serving as the main point of contact for existing customers and are responsible to provide administrative support to the inspection teams in the preparation and execution of customer projects. The expect deliverables of this position mainly include, but are not limited, to the following expectations and responsibilities:
Expectations:
- Timely and professional responses to client inquiries within 24 hours.
- Professional support to auditors in the preparation and execution of testing projects.
- Timely and accurate completion and maintenance of testing and client related documentation.
- Timely and accurate entry of audit related information into relevant IT systems.
- Timely and accurate completion of commercial order processing tasks.
Responsibilities:
· Fully support internal and external stakeholders with administrative efforts in the preparation and execution of assigned projects and clients.
· Monitor projects planning, preparation, implementing and approving status.
· Respond to client inquiries in a timely manner and forward them to appropriate parties in the organization as required.
- Complete project handling and commercial order processing for assigned clients.
- Maintenance of client and project related information in respective systems.
- Support assistant senior coordinators in the training of coordinator supports.
Yêu Cầu Công Việc
Project Coordinator should be experienced in interacting with customers, be pro-active and motivated to provide professional support in a courteous manner to clients and team members alike.
Qualifications:
· At least 4 years work experience in a customer facing team environment working directly with external customers, including experience in handling customer complaints.
· Experienced in project planning & scheduling in a B2B setting desirable.
· Good command of both spoken and written English, MS office.
Requirements:
· Motivated to contribute to a larger team and to take on additional responsibilities.
· Friendly, helpful and positive attitude.
· Pro-active and organized and willing to learn independently
· Interested in working in a multi-cultural environment
Skills:
· Effective customer service skills.
· Demonstrated ability to work and contribute as part of a team.
· Demonstrated resilience to handle customer complaints and problem-solving skills.
· Organizational and time management skills, ability to handle multiple tasks.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Đầu tư Nắng Ban Mai được thành lập ngày 30/01/2015, ngay từ khi thành lập, Công ty luôn xác định chiến lược kinh doanh là: “Sự hài lòng của khách hàng là nền tảng cho sự phát triển và tin cậy từ đối tác. Là yếu tố quyết định đến sự vững bền của Nắng Ban Mai”. Qua 06 năm hoạt động, đến nay Công ty đã có 05 đơn vị trực thuộc và 01 Chi nhánh với gần 1.000 lao động đang làm việc có thu nhập ổn định, với doanh thu hơn 1.000 tỷ/ năm, các lĩnh vực hoạt động chủ yếu bao gồm:
- Thi công hạ tầng
- San lấp mặt bằng
- Sản xuất và kinh doanh Bê tông thương phẩm
- Sản xuất và kinh doanh Bê tông nhựa nóng
- Sản xuất và kinh doanh Cống ly tâm
- Sản xuất và kinh doanh Gạch Terrazo
- Sản xuất và kinh doanh Gạch không nung
- Khai thác, sản xuất và kinh doanh đá vật liệu xây dựng
- Khai thác, sản xuất và kinh doanh cát vật liệu xây dựng
- Cho thuê máy móc thiết bị xe cơ giới
- Đầu tư các dự án hạ tầng…
Là một công ty lớn mạnh trong lĩnh vực Bê tông thương phẩm, cống bê tông ly tâm và là nhà đầu tư về hạ tầng - khu đô thị mới - nhà ở có tiềm lực với tầm nhìn quy hoạch xa, rộng và cung cách kinh doanh độc đáo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Công ty được thành lập