Mô tả Công việc
-
Greet and welcome guests in a pleasant and professional manner
-
Provide excellence guest service, while having the ability to predict and exceed the guest’s needs and expectations.
-
Acknowledge the guest immediately when they approach the host stand.
-
Knowledgeable of all the properties amenities and services, have the ability to make suggestions to promote the property.
-
Seat guests systematically to meet the needs of servers and business volumes.Maximize the use of the facility and staffing.
-
Seat guests and present a clean menu.May be required to pull chairs for guests and/or arrange (slide) tables together for large parties.
-
Perform all side work as assigned.
-
Monitor the line to ensure assist with the control and flow of traffic at the door.
-
Keep the work environment clean and organized, free of clutter.
-
Collect the menus and discard any that are tattered, torn or dirty.
-
Assure a smooth transition during shift change, remain on duty in position until a replacement is present.
-
Ensure tables are properly set to start each shift.
-
Pick up any debris on the floor.
-
As the guest departs the outlet, thank them for dining with you and extend a sincere invitation to dine with us again.
-
Handle guest complaints immediately, involve management when needed.
-
Keeps supervision informed on a timely basis of any undue variance from expected results.
-
Must be able to meet the attendance guidelines of the job and adhere to departmental and company policies.
-
Must have the ability to be productive for long periods of time.
Yêu Cầu Công Việc
-
Vocational School Certificate is required.
-
Must present a well-groomed appearance, sweet smile.
-
Ability to communicate fluently in the local language of the workplace both verbally and nonverbally.Fluency in English and Chinese is preferred.
-
Well organized, multitask, detail oriented, problem solving.
-
Office Microsoft knowledge required.
-
Strong memorization skills
-
Professional telephone etiquette skills.
-
Must have the computer skills to be proficient in the reservation system.
-
Must be able to stand for the entire work shift.
-
Outgoing and gregarious to initiate and engage guests in conversations.
-
Must be able to work with minimal supervision, handle a fast-paced, busy, and somewhat stressful environment, and work under pressure and meet deadlines with particular attention to detail.
-
Must have the ability to respond to handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Đầu tư và Phát triển Chang Group hình thành với phương châm “Uy tín tạo dựng niềm tin” đến với Khách và cán bộ nhân viên khi đồng hành cùng chúng tôi. Chang Group luôn xác định và cam kết trung thành với 3 giá trị cốt lõi ngay khi bắt đầu để phát triển các hoạt động kinh doanh của mình: TRÁCH NHIỆM – UY TÍN – THÀNH CÔNG. Chúng tôi luôn tự hào về những giá trị đã tạo ra cho KHÁCH HÀNG – ĐỐI TÁC – NHÂN VIÊN và sẽ tiếp tục phát huy mạnh mẽ để tạo nên sự khác biệt của Vạn Đại Thành Group tại thị trường bất động sản Việt Nam.
– Chúng tôi luôn tôn trọng, đề cao sự hài hòa lợi ích và sự hài lòng của khách hàng, đối tác của công ty. Phần thưởng lớn nhất và quý giá nhất đối với chúng tôi đó là khách hàng... Chúng tôi luôn đặt hết toàn bộ tâm huyết của mình trên từng chặng đường chinh phục sự hài lòng của khách hàng, cung cấp các giải pháp AN CƯ – ĐẦU TƯ tốt nhất trên thị trường thông qua hệ sinh thái và nguồn lực mà chúng tôi phát triển.
– Chang Group chính là đơn vị đáng để bạn hợp tác, vì chúng tôi hiểu bạn cần gì, năng lực như thế nào để hỗ trợ, cùng tạo ra nhiều cơ hội phát triển và thành công hơn những gì bạn có.