Mô tả công việc
- Be the warm welcome that kicks off a memorable guest experience
- Acknowledge IHG Rewards Club members and returning guests, in person or on the phone
- Take and manage guest bookings, up-selling opportunities and telling them about ways to improve their stay
- Handle cash and credit transactions
- Start every stay right by swiftly checking guests in and out - take IDs, hand out room keys, and control and release safety deposit boxes
- Stay one step ahead of guests’ needs – record and act on their preferences, and handle their messages, requests, questions and concerns
- Be a trusted contact for all guests. Help them with anything from bill issues to local knowledge, and loop in management when necessary
- Stay safe all the time. Following our safety procedures, you’ll report all incidents and wear any protective gear needed
- Take pride in your appearance and place as a brand ambassador
- Always know what events and activities are on the day’s schedule
- Jump into other ad-hoc duties when your colleagues need your help
Quyền lợi được hưởng
At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner
There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.
Yêu cầu công việc
- Communication skills - guests will need to come to you with concerns as well as compliments, so you’ll be easy to talk to
- Your problem-solving skills will turn issues into opportunities so every guest leaves with great memories
- Fluency in the local language - extra language skills would be great, but not essential
- Literate and tech-savvy - you’ll need a good grasp of reading, writing, basic maths and computers
Yêu cầu hồ sơ
Công ty CP Đầu tư và Phát triển Chang Group hình thành với phương châm “Uy tín tạo dựng niềm tin” đến với Khách và cán bộ nhân viên khi đồng hành cùng chúng tôi. Chang Group luôn xác định và cam kết trung thành với 3 giá trị cốt lõi ngay khi bắt đầu để phát triển các hoạt động kinh doanh của mình: TRÁCH NHIỆM – UY TÍN – THÀNH CÔNG. Chúng tôi luôn tự hào về những giá trị đã tạo ra cho KHÁCH HÀNG – ĐỐI TÁC – NHÂN VIÊN và sẽ tiếp tục phát huy mạnh mẽ để tạo nên sự khác biệt của Vạn Đại Thành Group tại thị trường bất động sản Việt Nam.
– Chúng tôi luôn tôn trọng, đề cao sự hài hòa lợi ích và sự hài lòng của khách hàng, đối tác của công ty. Phần thưởng lớn nhất và quý giá nhất đối với chúng tôi đó là khách hàng... Chúng tôi luôn đặt hết toàn bộ tâm huyết của mình trên từng chặng đường chinh phục sự hài lòng của khách hàng, cung cấp các giải pháp AN CƯ – ĐẦU TƯ tốt nhất trên thị trường thông qua hệ sinh thái và nguồn lực mà chúng tôi phát triển.
– Chang Group chính là đơn vị đáng để bạn hợp tác, vì chúng tôi hiểu bạn cần gì, năng lực như thế nào để hỗ trợ, cùng tạo ra nhiều cơ hội phát triển và thành công hơn những gì bạn có.