Mô tả công việc
Welcome all visitors (customers / supplier) in a professional and courteous manner
Answering all incoming calls and refer to the appropriate department and person, taking messages as required / should staff concerned not available
Ensure prompt and efficient sending, receipt and distribution of letters; provide accurate calculation of monthly postal charges
Summary and order stationeries, medicine, grocery and follow up the inventories
Manage for arrangement of meeting room and the relevant equipment
Assist in general administrative work (such as search for quotation, make payment, translation, filing arrangement, etc)
Coordinate with Tea Lady for drinking, tea break of meeting or substituting during any absence
Maintain the reception and pantry area in the neat and tidy manner
To coordinate, support sales team to complete sales documentation, contract and other relevant sales documents
To be key person to receive reservation form, all documents that related to sales matters
To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, Environment related to the job scope and work place as required by the company
Any other duties that may be assigned from time to time by the management
Welcome all visitors (customers / supplier) in a professional and courteous manner
Answering all incoming calls and refer to the appropriate department and person, taking messages as required / should staff concerned not available
Ensure prompt and efficient sending, receipt and distribution of letters; provide accurate calculation of monthly postal charges
Summary and order stationeries, medicine, grocery and follow up the inventories
Manage for arrangement of meeting room and the relevant equipment
Assist in general administrative work (such as search for quotation, make payment, translation, filing arrangement, etc)
Coordinate with Tea Lady for drinking, tea break of meeting or substituting during any absence
Maintain the reception and pantry area in the neat and tidy manner
To coordinate, support sales team to complete sales documentation, contract and other relevant sales documents
To be key person to receive reservation form, all documents that related to sales matters
To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, Environment related to the job scope and work place as required by the company
Any other duties that may be assigned from time to time by the management
Yêu cầu công việc
College Degree in Foreign languages or Administration
Relevant experience is an advantage
Excellent interpersonal and communication skills both Vietnamese and English; Proficient in MS Office; Filing Skill
Positive service attitude; Pleasant personality and initiative
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công ty CP Đầu tư và Phát triển Chang Group hình thành với phương châm “Uy tín tạo dựng niềm tin” đến với Khách và cán bộ nhân viên khi đồng hành cùng chúng tôi. Chang Group luôn xác định và cam kết trung thành với 3 giá trị cốt lõi ngay khi bắt đầu để phát triển các hoạt động kinh doanh của mình: TRÁCH NHIỆM – UY TÍN – THÀNH CÔNG. Chúng tôi luôn tự hào về những giá trị đã tạo ra cho KHÁCH HÀNG – ĐỐI TÁC – NHÂN VIÊN và sẽ tiếp tục phát huy mạnh mẽ để tạo nên sự khác biệt của Vạn Đại Thành Group tại thị trường bất động sản Việt Nam.
– Chúng tôi luôn tôn trọng, đề cao sự hài hòa lợi ích và sự hài lòng của khách hàng, đối tác của công ty. Phần thưởng lớn nhất và quý giá nhất đối với chúng tôi đó là khách hàng... Chúng tôi luôn đặt hết toàn bộ tâm huyết của mình trên từng chặng đường chinh phục sự hài lòng của khách hàng, cung cấp các giải pháp AN CƯ – ĐẦU TƯ tốt nhất trên thị trường thông qua hệ sinh thái và nguồn lực mà chúng tôi phát triển.
– Chang Group chính là đơn vị đáng để bạn hợp tác, vì chúng tôi hiểu bạn cần gì, năng lực như thế nào để hỗ trợ, cùng tạo ra nhiều cơ hội phát triển và thành công hơn những gì bạn có.