Mô tả công việc
A Digital Marketing Executive for our prestigious 5-star boutique resort will play an essential role in enhancing our brand presence online, driving digital engagement, and supporting key revenue and promotional objectives.
KEY RESPONSIBILITIES:
1. Marketing Strategy and Budget Management
• Propose and optimally utilize the digital marketing budget.
• Analyze and evaluate the performance of digital marketing and promotion campaigns.
• Prepare weekly, monthly, seasonal digital marketing reports.
2. Digital Marketing and Online Presence
• Update and monitor information, content, promotions, and offers on the resort’s website, booking engine, and other digital platforms, as well as restaurant outlets’ social media pages.
• Oversee digital platforms (Meta ads manager, API) and online advertising.
• Manage SEO, SEM, GDN, the resort website, Google Analytics, Google Tags and Google Business.
• Plan and execute EDM campaigns.
• Work with media agency and manage awards entries.
3. Content and Media Management
• Direct photographers to take pictures of the resort, rooms, food, drinks, and events.
• Collaborate with external video editors to produce short videos for Facebook/Instagram reels and posts.
• Assist with translations for articles, social media posts, and menus as required and draft articles on different topics in both English and Vietnamese.
4. Brand website and Online Travel Agents Management (OTAs)
- Content Management: Oversee and ensure accuracy and relevancy of online content, imagery, and details related to the resort’s amenities, services, and unique selling points across all digital platforms.
- Collaborative Promotion Strategy: Work closely with the Head of Revenue Management to craft and adjust offers and promotions tailored to specific source markets and key accounts, supporting a balanced segment mix and maintaining desired market share.
- Rate and Promotion Parity: Maintain consistency in rates, offers, and promotions across all digital channels, including OTAs, metasearch platforms, mobile apps, and member-exclusive deals.
- Competitive Positioning on OTAs: Continuously monitor and optimize the resort's positioning on online travel agents to secure and sustain the best possible rankings.
- Market & Industry Insight: Stay informed of evolving market trends, industry shifts, and digital marketing practices by regularly participating in relevant workshops, conferences, and networking events.
5. Internal Collaboration
- Work regularly with other departments in the resort to promote Salinda’s products and services.
- Share news and information related to awards, posts/published online articles, bloggers, and media stays internally on the chat group or emails
Quyền lợi được hưởng
- Full salary and service charge
- Annual bonus based on performance
- Team activities and parties
- 30% staff discount for restaurants and spa
- One free night stay per year in the resort
- Growth opportunity and/or cross-training
- A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in business management, Marketing, Hospitality Managemet or related field.
- Proven experience in digital marketing, ideally within the luxury or hospitality sector
- Strong knowledge of digital marketing, online travel agents (OTAs), meta platforms, and e-commerce tacticals.
- Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
- Excellent communication skills for cross-functional collaboration
- Proactive mindset with an ability to stay ahead of digital marketing trends
Yêu cầu hồ sơ
CROWN SPACE - hiện đã trở thành nhà cung cấp hàng đầu sản phẩm thời trang trẻ em cao cấp với các nhãn hiệu đến từ Anh Quốc như Royale Baby, Crown UK, Tanaka và Poney Kiz, Crown Kids, HKHS Shirley...
Hệ thống store đặt trong TTTM như: Vincom Mega Mall Thảo Điền, Lotte Center, Vincom Times City, Takashimaya
Với mục tiêu trở thành công ty bán lẻ thời trang trẻ em cao cấp số 1 Đông Nam Á, CROWN SPACE có kế hoạch phát triển hệ thống bán lẻ trên khắp các tỉnh thành lớn và tại các nước có nhiều tiềm năng phát triển như Malaysia, Thailand, Cambodia,
CHÍNH SÁCH NHÂN SỰ
Để đạt được mục tiêu này, Crown UK coi yếu tố con người là một phần ảnh hưởng rất lớn tới sự thành công của công ty. Ngay từ những ngày đầu thành lập, Crown UK đã được xây dựng để trở thành ngôi nhà thân thiết của tất cả các thành viên. Công ty luôn chú trọng không chỉ cung cấp mức tiền lương hấp dẫn mà còn mang lại những giá trị cốt lõi cho nhân viên:
• Được làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp, khuyến khích sự sáng tạo trong công việc.
• Tạo điều kiện cho nhân viên tham gia vào quá trình ra quyết định, khẳng định bản thân (giá trị cao nhất của con người trong tháp nhu cầu của Maslow)
• Có cơ hội làm việc với các nhà thiết kế, các đối tác hàng đầu trong lĩnh vực thời trang trên thế giới.
• Cơ hội thăng tiến nhanh chóng với những cá nhân có năng lực.
• Tăng lương định kỳ và đột xuất theo đóng góp, phúc lợi hấp dẫn.
Crown UK đang tìm những nhân tài làm việc trong lĩnh vực thời trang - những ứng viên nhiệt huyết, ham học hỏi, coi trọng ý thức phát triển nghề nghiệp và có tinh thần kỷ luật cao để cùng nhau thực hiện mục tiêu đưa thời trang trẻ em Việt Nam vươn ra biển lớn.