Job Description:
As an Accounting Associate you will work in Hanoi Office – Financial Outsourcing Department, and you will:
· Coordinate with colleagues at the head office to provide financial outsourcing services, including bookkeeping, fund administration, and other financial services.
· Ensure job deliverables to the head office meet quality and timeline standards.
· Liaise with clients to clarify any queries regarding the services provided.
· Perform other ad-hoc tasks as requested by managers.
Requirements:
· Solid background in accounting.
· Proficiency in English.
· Computer literacy.
· Excellent interpersonal and communication skills, especially in time management.
· Ability to work independently and as part of a team.
Opportunities:
· Participate in internal and external training courses led by international experts from the head office.
· Collaborate with international experts and interact with foreign clients.
· Opportunity for seconded to the head office and participation in company-sponsored training programs (e.g., ACCA, CPA Australia).
· Possibility to move across service lines, including accounting, tax, and audit.
Công Ty Cố Phần Tư Vấn Đầu Tư Và Quản Lý Bất Động Sản Saigon Center Real một trong những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực đầu tư và quản lý ,môi giới bất động sản nhà phố trung tâm tại Việt Nam. Được thành lập vào năm 2014, trong gần 5 năm Sài Gòn Center Real đã phấn đấu phát triển bền vững, trở thành doanh nghiệp hàng đầu các quận trung tâm TPHCM trong lĩnh vực tư vấn đầu tư BĐS với quy mô hơn 1000 nhân sự.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,