Việc làm DỊCH VỤ ĐÔ THỊ PSP

Cập nhật 26/08/2024 19:37
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ ĐÔ THỊ PSP
Concierge Agent
DỊCH VỤ ĐÔ THỊ PSP
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY

- Welcoming customers upon arrival and bidding farewell upon departure.

- Acting as the point of reference for guests who need assistance or information.

- Understanding customer’s needs and provide them with personalized solutions by suggesting activities and facilities provided by the hotel.

RESPONSIBILITIES

- Meet and greet hotel guests warmly and courteously.

- Update traffic sheets / Transportation report accurately. 

- Handle complaints promptly and follow up thoroughly on action taken. 

- Abide by established work schedules. 

- Promote in house service and facilities. 

- Answer all guests’ queries regarding meeting room rates, fax, copy machine, computer technology and all equipment efficiently and politely. 

- Update airline schedules and guides the guest whenever requested. 

- Co-ordinate the reservations of meeting room. 

- Ensure cleanliness of work area and clean your work area prior to departing.

- Provide guests with all information on transportation, tours, city, and restaurants either through sales, reconfirmation or bookings. 

- Assist guests with all inquiries, both hotel and non-hotel related. 

- Conduct effective shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known.

- Maintain detailed knowledge of the activities of the day and alert to any potential problems. 

- Maintain detailed knowledge of key occurrences in your city/location including directions to key points of interests, restaurants, theaters, shopping, cinemas, sporting and recreational facilities, banks, consulates, transport systems and special events. 

- Maintain adequate supplies of forms, brochures and ensure they are presented in line with hotel standards. 

- Consult Log Book for information/request left by outgoing shift. 

- Manage all incoming guest mail, messages, telexes, facsimiles and special deliveries, in accordance with policy. 

- Manage outgoing guest mail, courier services, postage of parcels and freighting as directed by guests. 

- Maintain order and security of guest keys and other selected keys kept in Front Office, ensuring key issue policy is followed. 

- Receive telephone calls and take messages for guests who are out, in accordance with hotel policy. 

- Record incoming registered mail, telegram, parcel, telex in appropriate file.

- Frequently check email, message of expected guests against the system/computer and expected arrivals.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Benefit

- Salary: Negotiate

Yêu cầu công việc

ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS

- Good communication and writing skills. 

- Proficient in the use of Microsoft Office.

- Problem solving and organizational abilities. 

- Fluent in English. 

EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE

- Diploma or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration or related field. 

- 01-year experiences in Concierge or related disciplin, or an equivalent combination of education and experience. 

Yêu cầu hồ sơ

Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ ĐÔ THỊ PSP
DỊCH VỤ ĐÔ THỊ PSP Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5 nhà CT3 tổ hợp TMDV&CH The Pride KĐTM An Hưng, Phường La Khê, Quận Hà Đông, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty Cổ phần Dịch vụ Đô thị PSP được thành lập từ năm 2015 và hoạt động trong lĩnh vực quản lý vận hành nhà chung cư. Trong gần 8 năm hoạt động với lòng nhiệt huyết và phương châm mang lại dịch vụ tốt nhất cho khách hàng Công ty đã khẳng định được chất lượng dịch vụ và nhận được sự tin tưởng của nhiều khách hàng: Công ty Cổ phần Đầu tư Hải Phát, Sông Đà Thăng Long, Công ty CP Đầu tư Hải Phát Thủ đô, HICCI, TCT Đầu tư Phát triển nhà và đô thị Bộ Quốc Phòng, CenInvest, NHS và các Ban quản trị tòa nhà.

Các tòa nhà Công ty đang quản lý vận hành: The Pride - Hải Phát, HPC Landmark 105, Parkview Residence, The Vesta, 361 Hoàng Quốc Việt, Hanoi Homeland, TSG Lotus, Helios Tower, Roman Plaza, MD complex,…

LĨNH VỰC HOẠT ĐỘNG:

  •  Dịch vụ Quản lý và Vận hành tòa nhà
  •  Dịch vụ Bảo dưỡng, bảo trì Hệ thống kỹ thuật tòa nhà
  •  Dịch vụ Bảo trì Thang máy
  •  Dịch vụ An ninh
  •  Dịch vụ Vệ sinh, Làm đẹp cảnh quan

Ngoài ra chúng tôi còn cung cấp các gói dịch vụ Tư vấn, Đào tạo về Quản lý vận hành tòa nhà cho đơn vị đối tác và Môi giới, đầu tư Bất động sản.
Phương trâm hoạt động: Chú trọng đầu tư cho đội ngũ cán bộ công nhân viên, đề cao đạo đức nghề nghiệp nhằm đạt được tối đa sự hài lòng và tin tưởng của khách hàng. Chúng tôi hoạt động với mục tiêu nhằm mang đến một cuộc sống văn minh, hiện đại và tiện ích cho mọi cư dân sinh sống trong tòa nhà mà chúng tôi quản lý.

Những nghề phổ biến tại DỊCH VỤ ĐÔ THỊ PSP

Bạn làm việc tại DỊCH VỤ ĐÔ THỊ PSP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DỊCH VỤ ĐÔ THỊ PSP

DỊCH VỤ ĐÔ THỊ PSP

Click để đánh giá