Mô tả công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company‘s spirit and values through each job to customers‘ row.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Evaluate achievements and recognize members‘ contributions.
- Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
- Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients‘ requirements.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Managing reports and reporting system to evaluate performance.
- Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as an operation manager in a BPO environment.
- Fluency in Japanese and English skills (English CERT C1 & Japanese JLPT N1).
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Quyền lợi được hưởng
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
VGS Group mang trong mình khát vọng rực lửa và luôn tâm niệm mỗi CBNV là một chiến binh với tình yêu Golf, người xây dựng - đóng góp cho phong trào Golf Việt.
Với mục tiêu luôn hết mình để mang đến cho khách hàng sự trải nghiệm tốt nhất cũng như tạo ra các giá trị mới dành cho các đối tác, đặc biệt đóng góp công sức để có thể ghi tên Golf Việt lên bản đồ Golf thế giới.
Là đơn vị kết nối cộng đồng Golf nói chung bằng việc tạo ra một sân chơi Golf thống nhất, minh bạch.Thông qua ứng dụng vHandicap, các công ty thành viên cùng với sự phát triển của công nghệ đang tạo ra những tính năng hữu ích, độc quyền dành riêng cho cộng đồng Golfer tiếp cận các dịch vụ nhanh chóng, hiệu quả.
VGS Holding đã và đang tiếp tục phát triển hệ thống vHandicap với những tính năng, tiện ích vượt trội phục vụ cộng đồng. Hoạt động trên nhiều dịch vụ tiện ích như hệ thống tính điểm chấp, đặt sân, du lịch, tổ chức các giải đấu chuyên nghiệp và nghiệp dư, các sự kiện, kỹ thuật số, công nghệ...
Với đội ngũ nhân viên hùng hậu, Ban lãnh đạo trách nhiệm quyết đoán, khả năng tài chính hùng mạnh, luôn là địa chỉ tin cậy cho các bạn yên tâm cống hiến cả thanh xuân.
Review Vgs Holding
Công ty nợ lương, chậm trả lấy đủ lý do, không có cơ hội phát triển chuyên môn (rw)
Lương và chế độ thì cũng ổn, nhưng môi trường toxic, công ty cũng trong giai đoạn tài chính bất ổn. (rw)