Các phòng ban đang tuyển dụng tại BEAE

Công nghệ thông tin
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm BEAE

Cập nhật 22/01/2025 16:17
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ VÀ PHÁT TRIỂN CÔNG NGHỆ BEAE VIỆT NAM
Customer Service Analyst
BEAE 2.3★
12 đánh giá 21 việc làm 92 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
YOU TACKLE FOR QUALITY AND GREAT SERVICE. THIS WILL IMPROVE THE LIFE OF OUR CUSTOMERS.

Would you like to become part of the world's most international company in the world?

A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.

Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and become a Certified International Specialist!

YOUR TASKS


  • Run reports and analyze data from sources such as CS COMBINE, WFM, IQ, for the purpose of performance scorecards, incentives, reports submissions, forecasting and scheduling, Customer Satisfaction surveys
  • Responsible for the execution of service excellence programmes assigned by the Customer Service Development manager
  • Plan, monitor and adjust staffing in the Contact Centre schedules against actual call arrival patterns to minimize over or under-staffing situations and in alignment with agreed financial and service level targets
  • Prepare regular (e.g. daily, weekly, monthly) summary report and submit to country management and RO
  • Build a data base on staff performance to drive improvement
  • Analyze service incidents and failures to surface trends in service gaps and process weaknesses in the Customer Service Function and/or other interfacing functional departments in the service delivery process (e.g. Ops, Hub, Gateway, Network, Contractors, etc.) that impact the achievement of service excellence to customers
  • Coordinate the deployment of a Mystery Shopper programme to drive Service Excellence based on independent assessments of service quality and benchmarking against internal and competitor performance
  • Liaise with sales and marketing department to obtain advance information on upcoming marketing campaigns in order to determine call volume estimations
  • Proficient in the workings of the various forecasting, scheduling and reporting tools and application in the CS function


YOUR PROFILE


  • 2 years experience in a related capacity, preferably with hands-on experience in data or workforce management systems in a contact center environment
  • Experience in the Air Express Industry and Experience in Customer Service (preferable)
  • Advanced Excel and Access
  • Diploma in Business Analytics or equivalent
  • English Fluent (written and spoken)


OUR OFFER


  • Multifarious benefit programs.
  • Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
  • Training: both online and offline with Global DHL Standards.
  • Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
  • Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
  • Diverse engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
  • Employee hobby clubs, sports championships.


Do you see a personal challenge in these versatile and responsible tasks? Then apply now!

We look forward to receiving your application!
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Beae Việt Nam là công ty công nghệ được thành lập từ năm 2020. Beae đang tập trung phát triển app Page Builder cho Shopify (beae.com) để xây dựng các landing page và store page cho các store Shopify. Trong 2 năm tới Beae đặt mục tiêu tạo 1 page builder app hành đầu và trở thành “App cần phải cài” trên Shopify.

Các dự án hiện tại và trước đây công ty đang phát triển là:

  • Shopify app: https://beae.com/ & https://layouthub.com/
  • Wordpress plugin: https://lumise.com/

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Du lịch hàng năm
  • Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ VÀ PHÁT TRIỂN CÔNG NGHỆ BEAE VIỆT NAM được thành lập năm 2020.

Mission

  • Và khi khách hàng hài lòng sử dụng sản phẩm của Beae điều đó cũng đồng nghĩa chúng ta đang mang lại giá trị cho khách hàng và cho công ty. Beae luôn mong muốn hướng tới "mối quan hệ đồng hành". Chúng ta cùng nhau đồng hành và nếu có thành quả thì chúng ta cùng nhau chia sẻ.


Review BEAE

2.3
12 review

12/02/2025
Nhân viên IT tại Hà Nội

Lương 8 triệu. Thử việc 2 tháng nhận 85% tức 6 triệu 800k/ tháng

12/02/2025
Nhân viên IT tại Hà Nội

Lương rất thấp so với mặt bằng trung

18/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty tuyển được senior UIUX làm 1 tháng nghỉ 25 ngày, rồi nghỉ hẳn luôn. (RV)

Những nghề phổ biến tại BEAE

Bạn làm việc tại BEAE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BEAE

BEAE

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo