Mô tả công việc
To assist the FOM in organizing, directing and coordinating the activities of the Front Office in ensuring a smooth operation at the Front Desk.
To conduct regular inspection tours of the entire facility for appearance, safety, staffing, security and maintenance.
To supervise all personnel in the Front Office and ensure that the staff adhere to all policies established
by the company. To observe service behaviors of staff and ensure that all uniformed staff are properly attired and groomed, ( each wearing a nametag)
Plan and oversee all front of house and guest service processes from the arrival of guests to their departure in order to ensure the meeting of guest needs.
Participate in the formulation of the operation plan.
Oversee the development and implementation of creative plans/programs that anticipate and meet guest needs and interests.
Monitor on stationery order to maintain the adequacy of all items.
Protect the welfare and interest of guests and ensure the safekeeping of the property.
Manage, motivate and develop the operations team in order to effectively achieve the objectives.
Work closely with other departments to achieve/maximize guest .
Co-ordinate with S&M on apartment status to maximize occupancy and revenue.
Prepare Front Office reports and other reports assgined by FOM
Actively participate in all other works assigned to achieve thebest result.
Manage individual portfolio assigned to maximize guest satisfaction.
Contribute to ‘Fraser experience’.
Contribute to increase customer satisfaction level and the ratio of compliments against complaints.
Contribute to receive guest feedback forms to meet 20% of all departures.
Quyền lợi được hưởng
- Salary + service charge (Competitive remuneration package)
- Meal on duty
- Uniform provided by Hotel
- Social Insurance, Health Insurance and Accident Insurance as per law.
- Accident 24/7 Insurance
- Bonus and Training development career.
- Other benefits following Property policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
- Local Vietnamese
- At least 2 years’ experience in the guest services, front desk, or related professional area.
- Possess excellent communication and decision-making skills and an astute business acumen.
- Having a strong work ethic and organizational skills and Strong teamwork skills will also be paramount.
- Well-groomed, self-initiator and self-motivated, outgoing, pleasant looking and goal- oriented- achiever.
- Ability to work independently, teamwork spirit, enthusiastic.
- Good customer service skills, outgoing and friendly.
- Hardworking, honest, and accurate-good work ethics.
Yêu cầu hồ sơ
HR Office in Fraser Suites - 51 Xuân Diệu, Quảng An, Tây Hồ, Hà Nội
ĐT: 024.3719 8877
Được thành lập ngày 29/03/2018, trải qua 5 năm phát triển hiện tại Mustgo là một trong những công ty lữ hành hàng đầu Việt Nam. MUSTGO tự hào là đơn vị cung cấp đầy đủ các dịch vụ phòng khách sạn, vé máy bay, tour tham quan cho khách du lịch.
MUSTGO là Đại lý cấp 1 - Đối tác chiến lược của các hệ thống khách sạn nghỉ dưỡng 5-6 sao như: Intercontinental, Mariot, Accor, Melia, Vinpearl, FLC, Fusion Group, Amanoi, Six Senses,... và hơn 2000 khách sạn trên toàn quốc.
MUSTGO đang là đơn vị nằm trong Top dẫn đầu thị trường du lịch nội địa. Đặc biệt là nền tảng web - app bán phòng dành cho khách hàng đại lý lớn nhất toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Ngoài ra Mustgo cung cấp giải pháp hợp tác bán combo du lịch ưu việt nhằm hỗ trợ và đáp ứng nhu cầu cho các đơn vị lữ hành vừa và nhỏ.