Mô tả công việc
Perform other tasks as requested by Line Manager.
Follow up, record, read, process information within authority and keep the FO Logbook up to date daily.
Receive all complaints / requests from tenants and forward to relevant departments or report directly to Line Manager. Keep tracking of the cases until it is resolved.
Check and register any tenant’s visitors, ensuring that the necessary details are obtained, i.e., passport, ID card, etc.
Carry out check- in and check – out process.
Answer the telephone promptly and clearly in a courteous and friendly manner.
Update occupancy & unit status details on the computer system, giving copies to authorized parties.
Receive tenant’s payment and issue a proper receipt
Prepare any key cards for the next day’s tenant arrivals
Yêu cầu công việc
Able to work in shifts: Shift 1: 6am- 2pm, Shift 2: 2pm- 10pm, or Shift 3: 10pm- 6am
Graduated from college/university in related field
Proficient in English, fluent communication skills
Have more than 6 months experience in similar role is an advantage
Quyền lợi
Uniform, free parking
Annual health check, additional health insurance
Clear growth and promoted opportunities
Compulsory SHUI upon full gross salary
Outing trip
13th- month salary, review 6- month KPI bonus (on business results)
Gifts on special holidays & occasions: birthday, New year, Mid- Autumn...
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-08 00:40:02
Công ty cổ phần du lịch Tiền Giang chính thức đi vào hoạt động từ năm 1981, trải qua nhiều tên gọi khác nhau, như: Công ty du lịch Tiền Giang, Công ty Du lịch – Ăn uống – Khách sạn Tiền Giang, đến ngày 04 tháng 3 năm 2005, Đại Hội đồng cổ đông chính thức tuyên bố thành lập Công ty cổ phần du lịch Tiền Giang, theo quyết định số 109 của Chủ tịch UBND tỉnh.
Có hệ thống cơ sở vật chất với chuỗi nhà hàng, khách sạn tiện nghi và khu du lịch nổi tiếng, Công ty có năng lực đáp ứng tốt nhu cầu trên các lĩnh vực gồm: Ăn uống – Khách sạn – Hàng hóa và Lữ hành.