About 365 Travel
For almost 20 years of hard work, 365 Travel has become strong and well established in Southeast Asia. We specialize in providing quality tours to Vietnam and Southeast Asia for customers worldwide, serving over 12,000 passengers annually. In the local market, we are well recognized as a company with steady growth, a prestigious reputation, high quality suppliers and a strong customer portfolio.
We are excited about continuing our growth and shaping the future. Any successful journey begins with good leadership, and our board believes that caring about clients and employees is the right thing to do.That makes for a better company, a better society and a better life.
The name 365 Travel comes from the fact that we are available almost all of the time, 365 days a year. We are here to follow up every step of the way to ensure our guests are taken care of by our team. The 365 logo expresses our stability, like a tripod with three legs.
For more information, please visit us at https://365travel.asia/
Responsibilities:
- Communicate with clients and handle their inquiries via email, chat, or phone.
- Develop tailor-made tour itineraries based on client requests.
- Advise on itinerary adjustments to meet client preferences and budget.
- Prepare detailed tour programs and quotations.
- Collaborate with the operation and accounting departments to ensure tour execution and trip cost.
- Work with operation team and tour guides in resolving issues during tours.
- Maintain relationships with B2B agencies.
- Undertake other tasks assigned by leaders.
Benefits:
- Opportunities to travel and other experiences with team and company.
- Competitive performance-based monthly bonus.
- Comprehensive benefits including health insurance, social insurance, and unemployment insurance as per regulations.
- Opportunities for personal and professional growth.
- Annual salary review.
Qualifications and Skills:
- Minimum 2 years of experience in the tourism or hospitality industry.
- College or university degree in Tourism, Foreign Languages, International Trade, or International Economics.
- Fluent in English (both written and spoken).
- In-depth knowledge of tourism products, itineraries, destinations, and travel experiences.
- High level of responsibility and reliability.
- Strong ability to work independently and collaboratively within a team.
- Proactive, cooperative, with excellent organizational and problem-solving skills.
- Enthusiastic, dynamic, and eager to learn.
- Proficient in Microsoft Office applications.
Interested candidates should send your CV to email [email protected] or [email protected] with the subject line "Application for Senior Sales Inbound Position.”
Công ty CP Gemachem Việt Nam – tiền thân là Công ty CP Hóa chất Công nghiệp và Vật tư Tổng hợp được thành lập từ năm 2007 – được biết đến như một doanh nghiệp nhập khẩu và phân phối các loại hóa chất công nghiệp và phân bón vô cơ uy tín trên thị trường Việt Nam.
Với thị trường rộng khắp cả nước, công ty hiện là nhà nhập khẩu, nhà phân phối, đại diện độc quyền cho nhiều đối tác nước ngoài như Nga, Bolivia, Trung Quốc, Hàn Quốc,…
Hiện nay, các mặt hàng chủ yếu được công ty Gemachem Việt Nam cung cấp bao gồm:
Hóa chất Công nghiệp: Các loại hóa chất dùng trong ngành gốm sứ, xi mạ, dệt nhuộm, thủy tinh, thuốc nổ công nghiệp, xử lý nước, sản xuất hương (nhang),…
Phân bón vô cơ: Các loại phân bón KNO3, MAP, MKP, CAN, SOP, DAP, Urea, Humic…. Được công ty nhập khẩu từ nhiều nước khác nhau như Jordan, Israel, Hàn Quốc, Ấn độ, Trung Quốc, Hoa kỳ, Nga, Indonesia, Peru… đáp ứng nhu cầu đa dạng của thị trường.
Tất cả các mặt hàng đều được công ty chúng tôi nhập khẩu chính ngạch, có đầy đủ hố sơ, giấy phép, chứng nhận của các cơ quan chức năng cấp theo quy định của nhà nước.
Hiện chúng tôi có 2 văn phòng giao dịch tại Hà Nội và TP Hồ Chí Minh, có các kho tại Hà Nội, Hồ Chí Minh, Bình Dương, với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, trách nhiệm, nhiệt tình.