Mô tả công việc
1. Overall duty
- Develop and implement the Marketing & Communications Plan for The Pearl Hoi An
• Implement Marketing Communications Strategy (goals, tactics and actions) to achieve and exceed forecasted revenue figures in Rooms and other revenue generating departments
• Planning & Development: implement, maximize, monitor and evaluate the property's communication objectives, strategies, including advertising, public relations and graphics and collaterals aligned with corporate guidelines
• Trends and Competition: create plan and strategy with the team to keep a close eye on competitor work (globally and locally) but also on broader industry trends and news relevant to our business.
• Event Management & Partnership: Event planning and implementation, quality control for corporate and partnership events. Initiate marketing and co-branding, sponsorship opportunities.
• Administration: Establish and monitor annual / monthly marketing communications budgets, including above the line advertising, public relations, sales promotions and publicity that will form part of the hotel’s business plan.
• Develops and maintains active contacts with the press and key media people, increase media exposures and attentions and organize local and international media trip and engagement.
• Recommends and develops proposals and directs and implements below the line sales promotions to support the advertising and sales campaigns
• Customers relations management: constantly maintain and update hotel database and segmentation, create content for hotel e-newsletter
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefit Package
- International Working Environment
- Internal Career Advancement
Yêu cầu công việc
• 5 years of marketing & communications experience, preferably in hospitality industry, strong digital integration
• Bachelor's degree required in PR-Marketing major.
• Strong relationships with both local and national business and industry media outlets
• Experience in acting as a company spokesperson; comfortable and skilled in both broadcast and print media interviews
• Excellent organizational skills
• Good leadership skills
• Be creative and innovative
• Well groomed at all times to maintain a professional impression of the group
• Excellent guests and clients relations
• Be results focused and be able to implement activities to drive revenue
• Be very proficient in Microsoft applications
• Have excellent English written and verbal communication skills
• Extremely proactive with all activities to support the property
• Be able to work effectively as part of a dynamic team
Yêu cầu hồ sơ
CV with full information of experiences, education and personal information shall be contact phone numb
Tập đoàn ICOGroup được thành lập từ ngày 29 tháng 4 năm 2008.
Sau 15 năm hình thành và phát triển, ICOGroup đã đạt được nhiều dấu mốc quan trọng và trở thành đơn vị có quy mô lớn về cả sản phẩm, hệ thống và bề dày thành tích. Cụ thể:
- ICOGroup tập trung hoạt động ở 2 lĩnh vực là đào tạo nghề và cung ứng lao động có tay nghề với 12 ngành và dòng sản phẩm đáp ứng nhu cầu mọi khách hàng.
- Hệ thống chi nhánh trải dài trong và ngoài nước với 29 đơn vị trên toàn lãnh thổ Việt Nam và 01 đơn vị tại Nhật Bản.
- Được nhiều khách hàng tin tưởng với tổng số hơn 17.000 du học sinh sang nước ngoài học tập, hơn 8.000 lao động sang nước ngoài làm việc, trên 20.000 lao động được giới thiệu việc làm trong nước và đào tạo ngoại ngữ cho trên 38.000 học viên.