Việc làm IGAP

Cập nhật 25/07/2024 10:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN IGAP
Customer Service & Sale Executive
IGAP
11 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Overview:
We are seeking a dynamic and enthusiastic Customer Service & Sales Executive to join our team. You will play a crucial role in providing excellent customer service, effective consulting, and sales through online and telephone channels.
Responsibilities:
Online Consulting:

Promote sales through consulting and recommending suitable products.
Interact with customers through online channels such as live chat, email, and social media.
Provide detailed information about the company&039;s products and services.
Address customer inquiries and resolve issues effectively.

Telesales:

Make outbound calls to reach potential customers.
Successfully close sales transactions.
Handle customer objections and questions.
Introduce the company&039;s products and services in an engaging and persuasive manner.

Customer Service:

Receive and handle customer requests, complaints, and feedback.
Provide support and solutions to customer problems.
Ensure customer satisfaction and maintain positive relationships.

Utilizing AI Skills and Chatbots:

Use AI tools and chatbots to automate tasks and improve work efficiency.
Interact with customers through chatbots and provide basic support.
Analyze data from chatbots to improve customer experience.

Yêu cầu công việc

Requirements:

Proficient in using office computer tools.
Ability to work independently and as part of a team.
Bachelor&039;s or Associate&039;s degree in business, marketing, or customer service- related fields.
Excellent communication and presentation skills.
Be willing to work overtime when necessary to meet customer needs.
Passion for providing high- quality customer service.
Experience in sales or customer service.
Strong problem- solving and quick thinking abilities.

Key Competencies:

Effective consulting and sales skills.
Ability to solve problems and handle situations quickly.
Passion for providing high- quality customer service.
Ability to multitask and manage time effectively.
Excellent communication and persuasion skills.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-27 03:00:03

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

iGAP là công ty khởi nghiệp trong lĩnh vực logistics dựa trên nền tảng công nghệ, phục vụ việc giao nhận và lưu trữ hàng hóa giữa Người Mua với Người Bán bằng việc hợp nhất 3 yếu tố: Hệ thống thông minh – Vận hành xuất sắc – Nguồn phương tiện vận chuyển xã hội hóa, tạo nên dịch vụ tốt nhất theo mô hình kinh tế chia sẻ.

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Bóng đá
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN IGAP được thành lập năm 2017

Mission

  • CÔNG TY CỔ PHẦN IGAP đang cố gắng và không ngừng nỗ lực mỗi ngày để trở thành nhà cung cấp dịch vụ thương mại điện tử hàng đầu tại Việt Nam và Đông Nam Á. Để thực hiện được điều này, CÔNG TY CỔ PHẦN IGAP cung cấp đến các doanh nghiệp những giải pháp giúp cho việc kinh doanh trở nên dễ dàng và hiệu quả hơn, góp phần giúp các doanh nghiệp phát triển bền vững trong thời đại 4.0.

Những nghề phổ biến tại IGAP

Bạn làm việc tại IGAP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IGAP

IGAP

Click để đánh giá