Việc làm IGAP

Cập nhật 25/07/2024 10:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN IGAP
Guest Experience Officer
IGAP
11 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 5 - 8 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thị Xã Uông Bí - Quảng Ninh

Mô tả công việc

  • Focuses on guest satisfaction when identifying business improvement opportunities
  • Represent the guests’ voice within the hotel; centralize and analyse all available guest feedback concerning hotel products and services (directly from guests and tools: Trustyou, Accor Customer Digital Card, Tripadvisors…)
  • Manage responses to all guest feedback, as per Accor Hotel recommendation
  • Share guest insights during morning briefing to GM, HOD and employees: negative as well as positive feedbacks (develop recognition of employees)
  • Deep Dive on Member’s experience and satisfaction and work closely with the loyalty activist
  • Champion the internal communication of Guest Experience related matters to all employees including performance, best practices implemented in other AccorHotels (CXC)
  • Embrace and communicate the Brand Assurance Program and all new brand/quality initiatives effectively to all stakeholders
  • Review and follow up on action plans proposed by each department post-mystery audit
  • In charge of ALLSAFE program, checks and ensures full implementation across all departments.
  • Has regular and close interactions with hotel guests to collect feedbacks and ideas
  • Work closely with front office team to reinforce guest recognition program and ensure guest references are updated on Accor Customer Digital Card per Accor Guidelines
  • Ensure VIP guests’ experience meet expectation from pre-arrival to departure
  • Developing new guest experience projects to increase guest satisfaction
  • Train, direct and monitor guest relation team performance to ensure all standards and operation procedures are adhered to

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive local package.
  • Working with an experienced team at an iconic property located in one of Vietnam's most livable and famous tourist cities. 
  • Develop your talent through learning programs by Accor Academy.
  • Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s Degree in Hospitality or related areas;
  • Strong user knowledge of Microsoft Outlook and Microsoft Office tools;
  • Experience in partnering and working closely with different stakeholders at various levels
  • Perfectly fluent in English and local language, another language a plus
  • Passion for people and for best-in-class service

Yêu cầu hồ sơ

Apply on Hoteljob.vn

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

iGAP là công ty khởi nghiệp trong lĩnh vực logistics dựa trên nền tảng công nghệ, phục vụ việc giao nhận và lưu trữ hàng hóa giữa Người Mua với Người Bán bằng việc hợp nhất 3 yếu tố: Hệ thống thông minh – Vận hành xuất sắc – Nguồn phương tiện vận chuyển xã hội hóa, tạo nên dịch vụ tốt nhất theo mô hình kinh tế chia sẻ.

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Bóng đá
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN IGAP được thành lập năm 2017

Mission

  • CÔNG TY CỔ PHẦN IGAP đang cố gắng và không ngừng nỗ lực mỗi ngày để trở thành nhà cung cấp dịch vụ thương mại điện tử hàng đầu tại Việt Nam và Đông Nam Á. Để thực hiện được điều này, CÔNG TY CỔ PHẦN IGAP cung cấp đến các doanh nghiệp những giải pháp giúp cho việc kinh doanh trở nên dễ dàng và hiệu quả hơn, góp phần giúp các doanh nghiệp phát triển bền vững trong thời đại 4.0.

Những nghề phổ biến tại IGAP

Bạn làm việc tại IGAP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IGAP

IGAP

Click để đánh giá