Việc làm IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)

Cập nhật 24/08/2024 22:24
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)
Vinpearl Luxury Nha Trang - Hotel Ambassador
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 14/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hon Tre island, Vinh Nguyen, Nha Trang

Mô tả công việc

1. Preparations for serving VIP Guests.

  • Prepare, store and clean tools and equipment according to the job requirements;
  • Set up banquets, equipment, tools and instruments, as well as to tend to other meeting-related requests from the VIP Guests, in accordance with the processes and service standards;
  • Serve VIP guests during meetings, banquets... by the standards of service excellence;
  • Keep meeting rooms and areas under management of the department clean and tidy when there are no events taking place;
  • Check and ensure all equipment is fully functional and all amenities are at sufficient quantity, of good quality and are ready to serve the Guests;
  • Deliver the most excellent services to the Guests with exemplary attitudes, quality and speed;
  • Receive requests from the Guests and report back to Restaurant Managers.

2. Take care of VIP Guests.

  • Assist in reception and collaborate in processing guest requests such as changing rooms, generating key cards, receiving visitors, reserve meeting rooms, serving at banquets and providing room service, as well as guiding them in sightseeing.
  • Collaborate with others to process requests from VIP Guests before, during and after their stay via phone or through other points of contact.

3. Shared tasks of the department.

  • Ensure compliance with VinGroup's general service standards and the specific standards of the property. Propose solutions for improving disadvantages. Always serve the Guests by the standards of service excellence while maintaining consistency with the prescribed processes and regulations.
  • Take on duties within specified areas as required by your responsibilities and the job position. Collaborate with other related departments for work coordination.
  • Host or participate in meetings on daily operations.
  • Perform tasks assigned by the upper management regarding collaboration with other departments to deliver the best service quality.
  • 4. Other tasks
  • Perform other duties as directed by the upper management.
  • Always strictly follow the general regulations of the system.

4. System administration and internal operations:

  • Implement approved action plans and conduct reports as required.
  • Implement training plans to enhance skills and learn about the standards, regulations and processes deployed by the department.
  • Comply with the of Regulations & Charters, Standards of Services and Brand of the Company, along with the Processes and Guidelines at work.
  • Be aware in detecting and promptly report risks at work and propose solutions to the upper management.

Yêu cầu công việc

  • Always comply with the rules, regulations and charters of Vingroup.
  • Prove your competency, swiftness and determination in work. Perform tasks with high responsibility, proactivity, without avoiding duties or relying on others.
  • Handle work swiftly and efficiently with a high spirit of service. Quickly, conclusively and satisfactorily solve problems troubling your colleagues, partners and guests.
  • Unbiasedly and sternly tackle behaviors that are not in line with the culture and violate the regulations of Vingroup.
  • Good communicate in English
  • Perfered candiates with ability to comunicate in Korean/ Russian/Chinese

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary & benefits
  • Promotion opportunities
  • Accommodation or housing allowance
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)
IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE) Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
8 Nguyễn Bỉnh Khiêm, Phường Đa Kao, Quận 1

Với 22 năm hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực hội nghị, yến tiệc và nhà hàng, Công Ty Cổ Phần IN Hospitality đã khẳng định uy tín của mình qua việc xây dựng và phát triển thành công những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực này tại Thành phố Hồ Chí Minh, trở thành lựa chọn ưu tiên của các khách hàng, công ty trong nước và quốc tế như: GEM Center, Trung tâm hội nghị White Palace Hoàng Văn Thụ, Trung tâm tổ chức sự kiện và triển lãm White Palace Phạm Văn Đồng, Nhà hàng The Log, W Gourmet.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2001

Mission

Khẳng định uy tín của mình qua việc xây dựng và phát triển thành công những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực này tại Thành phố Hồ Chí Minh, trở thành lựa chọn ưu tiên của các khách hàng, công ty trong nước và quốc tế

 

Những nghề phổ biến tại IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)

Bạn làm việc tại IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)

IN HOSPITALITY (GEM CENTER - WHITE PALACE)

Click để đánh giá