Việc làm KBM CORPORATION

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần KBM
Account Director (Event Agency)
KBM CORPORATION
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 12
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 12
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 13/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Phụ cấp
  • Đào tạo
  • Công tác phí

Mô tả Công việc

A. OVERVIEW OF THE ROLE:
An Account Director shall advance level of management and business consultant. He/ She shall convert and bring new business home.

B. ROLE AND RESPONSIBILITIES:
1. Planning (20%):
- Proactively propose appropriate creative ideas or directions.
- Developing and completing project proposals, presentations.
- Work with creative team to develop the best, strategically aligned ideas.
- Evaluating ideas in the internal review sessions.
2. Project Management(10%):
- Making sure Account Managers and team members follow company processes while working with other departments.
- Troubleshooting problems and work with relevant people to address these issues.
- Reviewing and submitting project budget estimates to Group Account Director.
- Coordinating budget processes with Finance Dept., Operation Dept.
- Verifying and proposing recommendations for Cost Estimate, Expense, Contract,…
- Evaluating performance after projects.
- Being responsible for the team’s KPIs (Billing and Profit).
3. Show Development (10%):
- Guiding and managing the team to develop storyboards of performances, video clips, visuals following the show content.
- Attending and feedback meetings pre-production before the event.
- Monitoring the effectiveness of the event show.
4. Client Management (20%):
- Being the main daily contact for assigned accounts and projects.
- Earning the trust of clients by delivering dedicated, attentive services.
- Annual survey to optimize the Client’s satisfaction.
5. Business Development (20%):
- Developing and meeting KPIs of revenue, client service, coaching and propose methods of evaluation.
- Building strategies and action plans to approach new potential Clients & maintain the current ones.
- Effectively present, sell and defend all agency work/ proposals to assigned clients.
6. People management (20%):
- Giving initial evaluation for subordinate performance and propose recommendations to Group Account Director.
- Managing and motivating team members.
- Building personnel plan and cooperate with HR Dept. to recruit, train, coach, and stabilize staff for the business plan.

Yêu Cầu Công Việc

C. QUALIFICATION & EXPERIENCES:
- Bachelor’s degree.
- At least 3-year experience in the same position.
- Solid working experience in one of leading below the line agencies.
- Experience across various marketing disciplines, e.g. events, activation, sales promotion, digital is an advantage.
D. SKILLS:
1. Soft skills:
- Good time management and organizational skills.
- A positive and strong leader.
- Excellent troubleshooting and solution-finding skills in terms of staff and projects.
- Aesthetic, adaptable, tenacious, systematic, innovative and insightful.
2. Competency skills:
- Strong understanding of customer and market dynamic requirements.
- Proven track record of delivery on projects in terms of time, budget, and other client KPIs.
- Passionate and driven in everything you do, and filtering that approach through the teams and the organization as a whole.
- Good written skill, particularly in relation to proposals and presentation.
- Good English in verbal and written communication.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần KBM
KBM CORPORATION Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
104 Mai Thị Lựu , P.Đa Kao, Quận 1, TPHCM

Công ty Cổ phần KBM Creating interactive Customer Relation Management (CRM) system by digitalizing Loyalty and Redemption program to drive repeated goods-consuming

Based on strong experience & capacity in CRM, KingBee gradually replaces traditional & manual customer care activities by applying technological solution into project

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia chế độ bảo hiểm đầy đủ theo luật lao động
  • Được đảm bảo quyền lợi đầy đủ theo luật lao động.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
  • Chế độ phúc lợi theo công ty: sinh nhật, cưới hỏi, lễ tết,...

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 18/05/2016

Mission

Đội ngũ KingBee với khả năng sáng tạo và tính tương tác cao, tạo ra các hoạt động cho khách hàng với các thông điệp tính đặc trưng riêng và giá trị thương hiệu. Dịch vụ của chúng tôi bao gồm lấy mẫu sản phẩm tiếp thị bán lẻ tại cửa hàng quản lý nhóm PG / PBv.v ...

Những nghề phổ biến tại KBM CORPORATION

Bạn làm việc tại KBM CORPORATION? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KBM CORPORATION

KBM CORPORATION

Click để đánh giá