Việc làm KBM CORPORATION

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần KBM
Rtr Regional Business Solution Expert
KBM CORPORATION
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 50 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội, Hồ Chí Minh
MAIN PURPOSE
- Support Regional Office as SAP maintenance and support Center.
- Provides Application Managed Service (AMS) in APAC region for the various enterprise applications (SAP FICO, CONCUR, POS Interface, etc), troubleshoot and resolve issues & requests within targeted SLA.
- This role uses consulting skills, business knowledge, and SAP solution expertise to effectively integrate SAP technology into the business environment to achieve expected business results.
DIMENSION:
Geographical area under responsibility: Asia Pacific
KEY RESPONSIBILITIES
- Act as point of contact to analyse and fix application and system issues in RTR / Record to Report (FICO) area, ensuring SAP services are available and reliable to meet business expectation.
- Support month end or year-end closing activities, proactively monitor and take actions to prevent erroneous postings, wherever applicable.
- Manages incidents reported by user and follow-up promptly with RCA and CAPA approach and industry best practices
- Recommend workarounds/interim solution in accordance with business process guidelines.
- Work closely with different teams (e.g.: SAP Basis, security, and external system's vendor) to ensure issues and requests are addressed timely.
- Assist business users in gathering requirement and preparation of Change Request application.
- Assist in Change Request or SAP implementation Roll-out by preparing test script/ test scenario or conduct/coordinate or support users in carrying out User Acceptance/Regression Test
- Participate in deployment to production and post deployment support.
- Communicate to business stakeholders/users on new deployments.
- Provide training to end users or crash-course to new joiner on ad-hoc basis.
- Provide support for internal System Audit, Financial Audit of System authorization queries.
- Any other ad-hoc duties assigned.- Bachelor's Degree in I.T, Computers or related field
- SAP ECC 6.0/S4 HANA experience.
- Well-developed, understanding and working experience on SAP FICO modules such as General Ledger Accounting, Accounts Payable, Accounts Receivable, Asset Accounting, Bank Accounting, Taxation, Consolidation, Special Purpose Ledger, Cost element / Cost center / Profit Center Accounting, Internal orders, Product Cost controlling, Profitability Analysis areas.
- Strong knowledge on integration between logistics modules with FI/CO.
- Should be fluent with business processes associated with the use of SAP and comfortable with product costing, manufacturing business terms and concepts.
- Integration experiences with other legacy or 3rd party systems.
- Effectively communicates technical concepts to users and business concept to tech team
- Set, manage expectations, handle difficult/sensitive situation tactfully and defuse tension
- Possess basic knowledge of SAP authorization troubleshooting.
- Must be able to multi-task, work independently as well as a team player and manage own workload under tight deadlines with minimum supervision.
- Possess good analytic thinking and problem-solving skills.
- Ability to work well on cross functional project teams and foster team commitment to tasks.
- Develop relationships with internal and external stakeholders.
- Good spoken English. Ability to speak other languages will be an added advantage. Example, Mandarin, Bahasa Malaysia/Indonesia, Thai, Japanese, Korean etc- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần KBM
KBM CORPORATION Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
104 Mai Thị Lựu , P.Đa Kao, Quận 1, TPHCM

Công ty Cổ phần KBM Creating interactive Customer Relation Management (CRM) system by digitalizing Loyalty and Redemption program to drive repeated goods-consuming

Based on strong experience & capacity in CRM, KingBee gradually replaces traditional & manual customer care activities by applying technological solution into project

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia chế độ bảo hiểm đầy đủ theo luật lao động
  • Được đảm bảo quyền lợi đầy đủ theo luật lao động.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
  • Chế độ phúc lợi theo công ty: sinh nhật, cưới hỏi, lễ tết,...

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 18/05/2016

Mission

Đội ngũ KingBee với khả năng sáng tạo và tính tương tác cao, tạo ra các hoạt động cho khách hàng với các thông điệp tính đặc trưng riêng và giá trị thương hiệu. Dịch vụ của chúng tôi bao gồm lấy mẫu sản phẩm tiếp thị bán lẻ tại cửa hàng quản lý nhóm PG / PBv.v ...

Những nghề phổ biến tại KBM CORPORATION

Bạn làm việc tại KBM CORPORATION? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KBM CORPORATION

KBM CORPORATION

Click để đánh giá