Việc làm Kem Tràng Tiền

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Kem Tràng Tiền
Retail Store Manager
Kem Tràng Tiền
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 11/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 20 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job brief:

A Retail Store Manager is responsible for managing operation at store, which includes overseeing sales, staff and inventory... You have the following duties and responsibilities:

1. Sales Management

- Project management of new store openings, store fit outs and launches in line with pre-agreed budgets

- Manage the store performance to achieve target of sales and all KPIs related to sales

- Communicate goals, sales plans, and sales results to employees in the field

- Monitor sales target by monthly, quarterly and annually

- Analyze sales and do the action plan and ensure team is well communicated

- Coordinate and support company activities to drive sales target achievement

2. Store general administration

- Manages all store operational issues, to include store housekeeping, store administrative duties, physical inventories and price changes etc

- Ensures all property, facilities and equipments are in good condition and well maintained

- Check and maintain working standards follow by Operations manual

- Plan, manage, and store arrangement for the promotion by follow promotion guideline.

3. Peolple mamagement

- Complete store operational requirements by scheduling and assigning employees; following up on work results

- Prepare and monitor subordinates' work on the document in accordance with Operations Procedure/Guidelines, such as sales recording, money depositing, goods ordering/ receiving /returning and writing off

- Review the principles and practices of the Operation manual, ensuring that all staffs are able to follow correctly

4. Analyze store operating profit (Store operating profit)

- Analyze performance from Store operating profit report with superiors

- Make a specific action plan6. Maintain Store & Merchandise standard

- Other jobs as required by manager.

Yêu Cầu Công Việc

 Skills and Experience required:

1.      Skills & Knowledge:

  • Diploma in Business, Operations Management or related major.
  • Good standard of numerical skills.
  • Have 15 years of management
  • Relevant experience in similar role
  • The ability to plan and prioritise workloads and delegate accordingly
  • The ability to multi-task and work under pressure

2.      Person Specification:

  • The ability to manage, motivate and inspire others.
  • Display a positive and proactive approach to lead change.
  • A flexible approach to working hours, including weekend working.
  • Customer service excellence.
  • Working within a team.
  • Passionate, enthusiastic & driven.
  • Proactive and able to lead a team to achieve results.
  • Strong communicator verbally and written skills.
  • Adaptable and flexible to change.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Bitexco Financial Tower, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh
Hà Nội
236 đường Phạm Văn Đồng, phường Cổ Nhuế, Hà Nội, Phường Cổ Nhuế 1, Quận Bắc Từ Liêm, Thành phố Hà Nội Số 2 phố Cổ Tân, Phường Tràng Tiền, Quận Hoàn Kiếm, Tp. Hà Nội 138B Giảng Võ, Phường Kim Mã, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Phụ cấp khác:

    - Travel
    - Packing fee
    - T&E

  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Cơ hội huấn luyện: Intensive product training by foreign experts
  • Độ tuổi: 28 - 35
  • Thời gian làm việc: Open on weekend
  • Đồng nghiệp: Friendly and sociable
  • Phúc lợi:

    - Competitive salary
    - Full benefits
    - High monthly sales bonus
    - 13th month salary, ceremony, Tet
    - Sales bonus

  • Ngày nghỉ: According to operation
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần Kem Tràng Tiền
Kem Tràng Tiền Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 35 Tràng Tiền, Hoàn Kiếm, TP. Hà Nội

Kem Tràng Tiền thành lập năm 1958. Tên gọi cũng chính là nơi đầu tiên kem được bán và sản xuất - "Tràng Tiền". Từ đó tới nay, qua bao thăng trầm cùng sự phát triển của thời đại, Kem Tràng Tiền vẫn đang tồn tại và tiếp tục phát triển tại số 35 Tràng Tiền, quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội

Đi qua bao năm tháng, Kem Tràng Tiền đã trở thành biểu tượng gắn liền với ký ức của những người con hướng về Hà Nội.

"Phi thực Kem Tràng Tiền bất thành người Hà Nội"

Kem Tràng Tiền thuộc Công ty Cổ phần Kem Tràng Tiền được sự tin tưởng và mến mộ của khách hàng đã càng ngày càng phát triển trên toàn đất nước và hứa hẹn sẽ luôn giữ được nét đẹp xưa với câu nói quen thuộc của Kem Tràng Tiền : “ Hương vị vượt thời gian” Khi thời đại đổi thay, thương hiệu kem "quốc dân" cũng sẵn sàng chuyển mình! Bước đột phá chuyển mình của Kem Tràng Tiền khi bất ngờ thay mới nhận diện thương hiệu sau 60 năm lịch sử!

Những nghề phổ biến tại Kem Tràng Tiền

Bạn làm việc tại Kem Tràng Tiền? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kem Tràng Tiền

Kem Tràng Tiền

Click để đánh giá