Mô tả công việc
- Greet and welcome guest of Building and Developer,
- Master the profession, build regulations, understand the Building to guide, answer questions from residents, customers ... of the building
- To be responsible for managing the lobby work such as: Answer the phone, transfer calls, receive messages, deliver letters and ensure that the recipient's address is correct, compose letters and parcels, arrange letter neatly and put it in the customer's mailbox, ensure that the reception area and the lobby are always clean, manage the Building Management's notices in the lobby,
- Manage incoming and outgoing faxes, storage when requested,
- Collect resident’s fees and pay them to the Project Accountant according to regulations (if any),
- Keep contact information to coordinate, support departments into the building operation,
- Always update and maintain all customer information (especially customer phone book) on the computer, accurately record customer signatures,
- Always improve knowledge about handling emergency situations in the building according to the process,
- Report directly the daily / weekly work of the Receptionist to the Direct Manager, Property Manager as prescribed.
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment
- Attractive Salary
- Good opportunity for promotion and advancement
- Training opportunity
Yêu cầu công việc
- High school degree or higher,
- Hospitality / tourism/ reception services available
- Proven work experience as a Receptionist, Customer Services or similar roles
- Intermediate to advanced skills with Microsoft Office Suite (e.g. Word, Excel, Outlook)
- Good listening, questioning and presentation skills. Know basic data analyss, able to write documents/ letters, read comprehension and properly implement the processes and related work instruction.
- Good verbal communication English
Yêu cầu hồ sơ
Bên cạnh cung cấp những mẫu xe Lexus sang trọng, Lexus Thăng Long sẽ mang đến cho Quý khách những dịch vụ chính hãng đẳng cấp với chất lượng của Lexus toàn cầu như Bảo dưỡng, Sửa chữa, Tài chính, Bảo hiểm….
Thể hiện triết lý "Khách hàng là trung tâm" trong mọi hoạt động, Lexus Thăng Long sẽ mang lại trải nghiệm tuyệt vời nhất tới Quý khách.
Không chỉ chạm vào cảm xúc của Quý Khách bằng những mẫu xe Lexus với thiết kế táo bạo và công nghệ sáng tạo đầy đam mê, Lexus Thăng Long còn mang những trải nghiệm dịch vụ tuyệt vời tới Quý Khách bằng tinh thần hiếu khách theo văn hóa Nhật Bản " Omotenashi- Phục vụ khách hàng bằng cả trái tim".
Điều khiến Lexus nổi bật so với những thương hiệu hạng sang khác trong ngành công nghiệp ô tô là sự táo bạo. Chúng tôi chấp nhận những thử thách mà người khác cho là không thể, không ngần ngại đưa ra ý tưởng và giải pháp mới, dẫn đầu trong chuyến đi tới tương lai và thu hẹp khoảng cách giữa con người và những cỗ máy vô tri vô giác.