![Công ty cổ phần Modern Light Việt Nam Công ty cổ phần Modern Light Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/images-8-1698067214.png)
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
![Công ty cổ phần Modern Light Việt Nam Công ty cổ phần Modern Light Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/images-8-1698067214.png)
Công ty Cổ phần Modern Light Việt Nam được thành lập vào ngày 06 tháng 06 năm 2019 với mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất, bền nhất và có tính thầm mỹ cao nhất.
Chúng tôi cung cấp các sản phẩm đèn LED chính hãng, đèn trang trí chất lượng cao, nguồn gốc xuất xứ rõ ràng. Các sản phẩm do Modern Light cung cấp có thời gian bảo hành tối thiểu 2 năm, hiệu suất cao, tiết kiệm điện và ánh sáng trung thực. Bên cạnh đó, chúng tôi là đối tác trực tiếp của các nhà sản xuất và thương hiệu đèn hàng đầu, là cầu nối ngắn nhất giữa nhà sản xuất với khách hàng. Do đó giá bán đưa ra luôn ở mức hấp dẫn.
Hiện tại, Modern Light đã thành lập thêm 01 chi nhánh tại Đà Nẵng và hướng đến xây dựng đội ngũ cán bộ nhân viên ngày càng chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng bảo hiểm theo quy định pháp luật,..
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần Modern Light Việt Nam được thành lập vào ngày 06 tháng 06 năm 2019
Mission
LED Xanh cung cấp các sản phẩm đèn LED chính hãng, đèn trang trí chất lượng cao, nguồn gốc xuất xứ rõ ràng. Các sản phẩm do LED Xanh cung cấp có thời gian bảo hành tối thiểu 2 năm, hiệu suất cao, tiết kiệm điện và ánh sáng trung thực. Bên cạnh đó, LED Xanh là đối tác trực tiếp của các nhà sản xuất và thương hiệu đèn hàng đầu, là cầu nối ngắn nhất giữa nhà sản xuất với khách hàng. Do đó giá bán LED Xanh đưa ra luôn ở mức hấp dẫn.
Những nghề phổ biến tại Modern Light Việt Nam
Bạn làm việc tại Modern Light Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Modern Light Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/images-8-1698067214.png)