Mô tả công việc
- Assist in the development of the Brand Marketing Plan by developing an understanding of the drivers of brand growth and brand health and identifying key issues and opportunities;
- Lead innovation/ activation projects deployment and the integrated activity schedule to ensure consistency with Brand Key Vision and Brand Vision Plan including communication strategy;
- Monitor and evaluate brand performance to recommend, and execute appropriate ways to increase brand equity;
- Identify solutions and make recommendations to improve effectiveness based on performance monitor;
- Work closely with agencies (Advertising, Market Research, PR, etc.) to execute flawless brand experiences across touch points;
- Deliver specific brand projects as per brand plan, eg. co-branding with a major retailer;
- Monitor budget spend and provide timely communication to relevant stakeholders on overspend/ cash availability;
- Partner with different functions (Customer Development, Supply Chain & Finance) for on-going projects, competitors, budget phasing, media plan tracking.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree with Marketing Background is an advantage;
- At least 3 years in Brand Marketing, Trade Marketing, Market Research in international companies;
- Strong business mindset, analytical power and good communication skills;
- Passion for growth and strong time management skills to work in a changeable environment, ability to manage workload and multiple projects;
- Open-minded, innovative and result-oriented;
- Fluent in English speaking and writing.
Quyền lợi được hưởng
- Work and receive training directly from the company's CEO & Board of Directors
- Competitive salary and bonus
- Fully participate in social insurance, unemployment insurance, and health insurance according to State regulations.
- 12 days off/year.
- Young, dynamic, collaborative and development working environment
- Working hours: Monday to Saturday (9:30 a.m. - 6:30 a.m., 1 hour lunch break, Saturday - work from home)
Công Ty Cổ phần Morinaga Lê Mây Việt Nam (Lotus Group) là Công ty chuyên nhập khẩu và phân phối độc quyền các dòng sản phẩm chất lượng cao từ các thương hiệu uy tín Nhật Bản tại thị trường Việt Nam. Các nhãn hàng điển hình: Tã Goo.N, Sữa Morinaga, Máy lọc nước Torayvino, Chuchubaby …
Công ty Cổ phần Morinaga Lê Mây Việt Nam là Công ty thành viên thuộc LOTUS FOOD GROUP JSC.
Công ty Cổ phần Tập đoàn Thực phẩm Hoa Sen là một trong những đơn vị hàng đầu cung ứng và phân phối những sản phẩm, dịch vụ an toàn, cao cấp chuẩn Nhật tại thị trường Việt Nam.
Bắt dầu hoạt động vào năm 1996, đến nay Lotus Group đã có quy mô trên 2,500 nhân viên với các sản phẩm và dịch vụ phủ khắp 63/63 tỉnh thành tại Việt Nam. Hiện tại Lotus Group đang hoạt động trên 4 lĩnh vực chính: Sản xuất và phân phối Thực phẩm; Nhập khẩu và phân phối Hàng tiêu dùng; Nhà hàng và Bán lẻ.