Việc làm Công Ty Cổ Phần Nature Gift PHARMA

Cập nhật 20/12/2024 10:43
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Nature Gift PHARMA
Assistant Brand Manager
Công Ty Cổ Phần Nature Gift PHARMA
18 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 13/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Summary:

This role is responsible for supporting Product Marketing Managers to translate business and marketing objectives into strong product portfolio to meet the needs and preferences of customers and maximize profitability. This role also assists Product Marketing Managers in the identification of emerging consumer trends and partner with Product Innovation to create a pipeline of delicious, good value for money, profitable, branded products that address key opportunities.

Key Accountabilities:

Product Portfolio Management

  • Analyze sales data and market research to build understanding of competitors’ activities, customers’ need & preferences, support Product Marketing Managers to propose interventions, develop strong product portfolio to deliver sales target, increase customer satisfaction and loyalty.
  • Assist in developing product roadmap and menu management to ensure they align with the overall product strategy and brand positioning.
  • Regularly review the menu, consolidate, and analyze performance of individual products and the overall product mix to propose which products to keep, which to replace, and which to add to optimize sales and profitability

Commercial

  • Assist in building plans, calendars, and budgets for all product categories including product positioning, target audience identification, pricing strategies.
  • Understand competitors’ activities, customers’ need & preferences based on sales data and market research, propose value proposition for all product categories to drive commercial success, achieve profitable product, category, and market share growth.
  • Coordinate product specific marketing campaigns, track and analyze product campaign effectiveness, utilizing metrics and analytics tools, and provide recommendations for continuous improvement.

Cross-functional Collaboration

  • Build and maintain strong relationships with key stakeholders, including internal teams, external vendors, and industry partners, to support product marketing initiatives
  • Ensure Product Innovation team is briefed to deliver right variety of products that deliver to our product experience goals
  • Work closely with Supply Chain to ensure Beverage products provided by vendors are in accordance with the product strategy, quality standards, and customer expectations.
  • Collaborate with Supply Chain to provide insights on market trends, emerging ingredients or materials, and changes in customer preferences for sourcing decisions.

Consumer Market Understanding

  • Understand competitors' products, marketing strategies, target audience, positioning within the market to identify market gaps or opportunities
  • Stay abreast of industry trends, market dynamics, changes in consumer behavior and regulatory requirements related to food and merchandise and incorporate relevant insights into marketing strategies and product development efforts.

Yêu Cầu Công Việc

Experience:

  • 04+ years of experience in multi-unit retail, restaurant, food & beverage industry, with an emphasis on Beverage products.
  • Experience across consumer insights, product marketing, product development, store marketing.
  • Proven track record of building strong product portfolio and driving business results.
  • Have a good understanding of the retail industry, including trends, consumer behavior, and best practices for visual merchandising.

Knowledge of:

  • Profit & Loss Statements
  • Planning, Budgeting, Marketing ROI Analysis
  • Category Management, Portfolio Management
  • Pricing Management
  • Product Development, Insight Generation, Concept Development

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
125-127 Nguyen Co Thanh, An Loi Dong ward, District 2, Thu Duc City, HCMC

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Nature Gift PHARMA
Công Ty Cổ Phần Nature Gift PHARMA Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 1611, Tòa nhà Saigon Trade Center, số 37 Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1

Công Ty Cổ Phần Nature Gift PHARMA, nhà đại diện chính thức ở Việt Nam của nhà máy tại Mỹ, chuyên phân phối sỉ và lẻ các nhãn hàng thực phẩm chức năng khác nhau, mong muốn mang đến sức khỏe cho mọi người một cách tốt nhất.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ: BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Công Ty Cổ Phần Nature Gift PHARMA được thành lập năm 2012

Mission

  • Công ty CP Vitabella, công ty thực phẩm chức năng từ Mỹ, đại diện cho hàng chục nhãn hàng thực phẩm chức năng khác nhau, mong muốn mang đến sức khỏe cho mọi người một cách tốt nhất.
 

Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Nature Gift PHARMA

Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Nature Gift PHARMA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Cổ Phần Nature Gift PHARMA

Công Ty Cổ Phần Nature Gift PHARMA

Click để đánh giá