Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
HR Admin Assistant (Urgent)
NỘI THẤT & NHÔM KÍNH AN PHƯỚC
9 việc làm
3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
25/01/2025
Hình thức:
CONTRACTOR
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Bouygues Construction IT Vietnam is a part of Bouygues Construction IT, a trusted partner for the business lines which provides competitiveness of the Bouygues Construction Group and promotes its digital transformation.
We are seeking a dedicated and proactive HR Admin Assistant to join our HR Admin team. This role is integral to supporting various administrative functions, human resources initiatives, and accounting tasks supporting.
Job Description
Training & Development:
Job Requirements
Professional, Open-minded and Creative Environment:
We are seeking a dedicated and proactive HR Admin Assistant to join our HR Admin team. This role is integral to supporting various administrative functions, human resources initiatives, and accounting tasks supporting.
Job Description
Training & Development:
- Develop and coordinate comprehensive training programs and development initiatives in collaboration with other departments.
- Ensure training processes and procedures are documented and followed.
- Conduct and monitor the annual performance appraisal system to support employee growth and development.
- Handle all aspects of expat liaison, including but not limited to work permits, residency cards, and business visas.
- Organize company events and activities to foster a positive work environment.
- Manage administrative tasks such as purchasing, office maintenance, pantry supplies, stationery, business trip preparations …
- Support accounting process, payment process, contract review, SAP- invoices input, budget controlling, ... Ensure timely and accurate processing of invoices and payments.
- Finalize attendance records and maintain accurate monthly timesheets.
- Collect information regarding salary reviews and promotions under the directions.
- Maintain and update the HR information system to ensure accuracy and compliance.
- Regularly review and update HR policies to align with current best practices and legal requirements.
- Provide regular budget reports and insights to ensure financial control.
- Update, structure and provide guidance on best practices related to policies and laws to others.
Job Requirements
- College/ Bachelor graduated with background in Human Resources.
- 2 - 3 years experience in administrative and HR support roles.
- Proficiency in Microsoft Office or relevant HR software.
- Strong knowledge of labor laws.
- Fluent in English. Proficiency in French is a big advantage.
- Good communication skills.
- Good problem-solving and researching skills.
- Energetic and eager to tackle new projects and ideas.
- Well-organized.
- Can-do attitude.
Professional, Open-minded and Creative Environment:
- International, friendly, proactive, supportive workplace.
- Great teamwork with Agile mindset.
- Fostering mutual respect and understanding.
- Strong sharing culture to improve individual development.
- Extensive training and in-depth knowledge sharing sessions.
- Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization…).
- Individual empowerment.
- Work from home 2 days/ week.
- Dell laptop and external monitor for your work.
- 100% salary on probationary period.
- Up to 2-month performance bonus.
- 15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3-year working).
- Annual health check-up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3-working year).
- Various attractive teambuilding activities and company trip.
- Sport, personal activities sponsor.
Khu vực
NỘI THẤT & NHÔM KÍNH AN PHƯỚC
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
161-163 Quốc lộ 13, Khu Phố 1, Phường Hiệp Bình Chánh, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Công Ty An Phước hoạt động trong lĩnh vực đóng đồ nội thất. Sản xuất cửa nhôm kính, Gia công bảng hiệu quảng cáo. Công Ty Có xưởng gia công đồ nội thất ván công nghiệp, Xưởng Nhôm, Xưởng gia công bảng hiệu được trang bị đầy đủ máy móc CNC, laser, Dán chỉ cạnh, Máy in bạt khổ lớn….
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Những nghề phổ biến tại NỘI THẤT & NHÔM KÍNH AN PHƯỚC
Bạn làm việc tại NỘI THẤT & NHÔM KÍNH AN PHƯỚC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
NỘI THẤT & NHÔM KÍNH AN PHƯỚC
Click để đánh giá