Việc làm PHẦN MỀM SENPRINTS

Cập nhật 31/10/2024 14:42
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PHẦN MỀM SENPRINTS
E-Commerce Tier 2 Service Specialist
PHẦN MỀM SENPRINTS
1 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities

E-commerce's Governance and Experience (GNE) is a global team responsible for ensuring our marketplace is safe and trustworthy for not only our users, but also sellers and creators. We value user satisfaction and work on policies, rules and systems to ensure quality. Service and Experience Team (SET) is part of the GNE organization. Our mission is to provide world-class service and experience for customers, sellers and creators. SET is looking for a Tier 2 Service Specialist role who is responsible for handling escalations and complex cases within the Customer/Seller/Creator Service team.

Roles & Responsibilities

  • Manage customer/seller/creator enquiries escalated by Tier 1 teams in CRM tool.
  • Identify root cause of escalated issues and provide appropriate resolutions in order to deliver excellent service. Summarize the Q&A and log in to the knowledge management tool.
  • Promptly escalate critical/ high-risk cases to the appropriate authority.
  • Coordinate with other teams/ departments to resolve customer issues, follow-up and make sure close-loop to all escalations.
  • Look for opportunities to identify ongoing issues and eliminate repeat complaints, reduce escalation rate in order to enhance operating process and improve overall customer experience.
  • Respond to internal and external customer escalations quickly, proficiently and professionally while meeting specific quality expectations.
  • Adhere to established procedures and guidelines while providing quality customer service in order to meet and exceed department standards.
  • Engage sellers to develop long-term relationships and confidence in TikTok E-commerce.
  • Promptly escalate critical/ high-risk cases to the appropriate authority.
  • Look for opportunities to identify on-going issues and eliminate repeat complaints, reduce escalation rate in order to enhance operating process and improve overall customer experience.
  • Support ad-hoc projects and initiatives per business needs.

Qualifications

  • BA/BS degree or equivalent practical experience.
  • Requires a minimum of 2 years' experience in a customer service environment.
  • Demonstrates effective, clear and professional written and oral communication.
  • Eager to learn, initiative taker and problem-solver.
  • Proactive and continuous improvement attitude.
  • High problem solving and priority skills.
  • Thrives in fast and dynamic environments.
  • Ability to work under high pressure.
  • Support business in shifts by following the local labor laws.
  • Meticulous and organized.
  • Have a good temper to handle disputes and emergencies.
  • Must be customer service and result-oriented.
  • Excellent skills for communicating and relating with both team members and customers.
  • Experience in eCommerce or marketplace platforms is a plus.
  • Works comfortably with Microsoft Word and Excel.
  • Good written and verbal communication skills in English & Vietnamese.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN PHẦN MỀM SENPRINTS
PHẦN MỀM SENPRINTS Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
T03 OF-08 tầng 2, 458 Minh Khai, Hà Nội, Việt Nam, Hà Nội, Việt Nam

SenPrints là một nền tảng thương mại điện tử giành riêng cho sản phẩm thiết kế, cá nhân hóa. SenPrints là một công ty StartUp với sứ mệnh tạo ra một nền tảng thương mại điện tử toàn cầu kết nối nhà thiết kế với khách hàng, mang những sản phẩm với những mẫu thiết kế riêng, sáng tạo tới hàng triệu khách hàng trên toàn cầu. Nếu bạn là một lập trình viên đam mê công nghệ, thông minh, sáng tạo thì SenPrints chính là môi trường giúp bạn bứt phá.

Những nghề phổ biến tại PHẦN MỀM SENPRINTS

Bạn làm việc tại PHẦN MỀM SENPRINTS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PHẦN MỀM SENPRINTS

PHẦN MỀM SENPRINTS

Click để đánh giá