Việc làm DU LỊCH LILY

Cập nhật 08/04/2024 10:42
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN DU LỊCH LILY
Front Office Supervisor
DU LỊCH LILY
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 05/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

GENERAL MISSION

Reporting directly to the Assistant Front Office Manager.

The Front Office Supervisor is directly responsible for the day to day operations of the Front Desk whilst on duty. On a broader scale of Front Office Supervisor is to ensure that all of the hotel’s guests are greeted, assisted with a level of service and welcome in a genuine warm way at all times.

RESPONSIBILITIES AND MEANS

The Front Office Supervisor is responsible and accountable for all operations in relation to the Front Desk whilst on duty. All duties and tasks performed are to be procedurally correct, timely and consistently high quality.

ADMINISTRATION

To be concerned with staff discipline and staff performance to develop skills.

To ensure that all guests are provided with concise information concerning the services and facilities provided by the hotel.

TECHNICAL RESPONSIBILITIES

To use your supervision skills effectively to encourage and motivate staff.

To monitor guest service personnel constantly, ensuring that at all times.

COMMERCIAL RESPONSIBILITIES

To maintain a reputation of the Hotel in relating to guests or visitors.

Responsible for providing services and handle guest requests with efficient and courteous manner at all times.

HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES

To have a good working relationship with colleagues.

To supporting and helping to all subordinates.

RELATIONS

Reports directly to the Senior Assistant Front Office Manager.

REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSION

To flexible and willing to help as assigned

To be ready and responsible to perform on duty.

Quyền lợi được hưởng

- 05 working days or 40 hrs per week 

- Social - Health Insurance per labor law 

- Meal Allowance on duty (03 meals per day if stay at staffhouse)

- Uniform 

- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

- Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily

- Telephone allowance (depend on positions)

- On board Travel expense support 

- Employee of the Month / Quarter / Year Award 

- Birthday Celebration 

- Year end Bonus, KPI Bonus 

- International working environment with many Expatriates

- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

- Special discount with Accor property after 06 months of employment

- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

Yêu cầu công việc

- Graduated from Vocational/College/University and/or with similar working experience in 04 -05 star Hotel/Resorts.

- Office computer literacy.

- Good command in English.

- Teamwork, Interpersonal, Guest Complaint Handling Skill.

- Ability to deal with staffs/ customers professionally.

- Excellent in service mind oriented.

- Time keeping and organisational skills.

- 2-3 years experience in the similar position, Receptionist with good background/profile will be considered for interview.

Yêu cầu hồ sơ

Please send your resume in English / Vietnamese.

Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.

Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN DU LỊCH LILY
DU LỊCH LILY Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam đặc biệt là phân khúc khách lẻ, khách nhóm bạn bè, gia đình. Nhờ có nền móng vững chắc và đội ngũ nhân viên dày dặn với nhiều năm kinh nghiệm có tầm nhìn và định hướng phát triển theo chiều sâu không ngừng củng cố và phát triển. Vị thế của Lily’s Travel đã vươn lên vị trí top 1 trên các trang tìm kiếm và đánh giá như: Google; Tripadvisor, …

Chính sách bảo hiểm

  •  Tham gia BHXH, BHYT, BHTN, khám sức khỏe định kỳ hàng năm theo quy định.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  •  Team building,
  • Party
  • Trò chơi
  • Dã ngoại
  • workshop

Lịch sử thành lập

  • Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam

Mission

  •  Nhiệm vụ của chúng tôi là tổ chức những chuyến du lịch trong và ngoài nước với chất lượng và giá cả tốt nhất. Cụ thể hơn, chúng tôi lắng nghe yêu cầu của khách hàng, sau đó sẽ lên kế hoạch và gửi lại khách hàng nội dung chương trình chi tiết và báo giá chuẩn.

Những nghề phổ biến tại DU LỊCH LILY

Bạn làm việc tại DU LỊCH LILY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DU LỊCH LILY

DU LỊCH LILY

Click để đánh giá