Việc làm DU LỊCH LILY

Cập nhật 08/04/2024 10:42
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN DU LỊCH LILY
Head of Economic Sector (40000232)
DU LỊCH LILY
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 15 - 16 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • Define, research information for the development of strategies for the economic sector in charge and lead the implementation of the strategy of that economic sector. Design, build and deploy specialized solutions for economic sector aims to improve customer experience and optimize value for TCB. (all segmentation/value chain of Economic Sector in charge)

Key Accountabilities (1)
Performing Tasks According To Functions And Duties

  • Develop and manage sector insight và identify business opportunity (including client’s value chain/ ecosystem).
  • Business planning and management: Develop and direct the business plan/budget for target segment, product and solution/channel
  • Develop segment/sector strategy, value chain strategy and business model
  • Develop CVP (including value chain/ ecosystem/ client)
  • Develop value chain operating model (across CIBG, RBG and product divisions…)
  • Sector strategy execution, monitoring and control
  • Provide requirement for solution development (client/sector/value chain/ecosystem)
  • Provide requirements on product design/product package for each segment/sub-segment/customer. Lead multi-function teams to design and build solutions, solution - packages for specific segments/sub-segments/customers to enhance customer experience E2E journey including the digitization of customer journeys.
  • Manage go-to-market strategy: build sale promotion programme
  • Manage performance of sector/value chain/ecosystem. Responsible for PnL of Sector/ Value Chain

Key Accountabilities (2)
Participate in the implementation of the Division's and TCB's strategy

  • Participate in research, organizing the implementation of initiatives and projects to contribute to the implementation of the strategy of the CIBG Division

Ensure that staff have strong knowledge of sectors, business acumen, and capacity in building relationship strategies with target customers (including target customers). including the customer's value chain and ecosystem)

Corporate Culture

  • Set an example and ensure the correct and complete implementation of organizational culture implementation plans; employees understand and consistently apply organizational cultural values and behavioral standards.

Other duties as assigned by Chief/Deputy Chief Corporate and Institutional Banking Group Officer

Key Accountabilities (3)
PEOPLE MANAGEMENT

  • Oversee human resources planning and execution (headcount và costs) of their function
  • Attract, onboard and retain the right talents for a high- performing team
  • Establish and communicate function and individual KRAs/ KPIs, goals, action plan, expectations and results to reporting line
  • Manage function performance và provide feedback regularly (following the annual performance management cycle);
  • Define team’s capability requirements and enable team member’s professional and personal development through capability assessment, training, coaching và feedback, mentoring, etc.
  • Motivate and recognize team members’ contributions towards the team’s shared goals
  • Identify and monitor personal, professional development and career advancement of talents in the function
  • Act as a role model and promote corporate culture at function level
  • Understand và communicate relevant HR offerings to team members.

Key Relationships - Direct Manager
Chief/Deputy Chief Corporate and Institutional Banking Group Officer

Key Relationships - Direct Reports
Advisor/Senior Expert/Expert/Senior Officer, Economic Sector

Key Relationships - Internal Stakeholders
Related units within TCB

Key Relationships - External Stakeholders
External partner to support and develop the work of the unit and the CIBG Division.

Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise

  • Have at least 15+ years of working experience in finance - banking or in the economic sectors and 10+ years at management level
  • English: Fluent in TOEIC 700 or higher or equivalent.

Qualifications

  • University graduate majoring in banking, finance, or in the economic sector.
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN DU LỊCH LILY
DU LỊCH LILY Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam đặc biệt là phân khúc khách lẻ, khách nhóm bạn bè, gia đình. Nhờ có nền móng vững chắc và đội ngũ nhân viên dày dặn với nhiều năm kinh nghiệm có tầm nhìn và định hướng phát triển theo chiều sâu không ngừng củng cố và phát triển. Vị thế của Lily’s Travel đã vươn lên vị trí top 1 trên các trang tìm kiếm và đánh giá như: Google; Tripadvisor, …

Chính sách bảo hiểm

  •  Tham gia BHXH, BHYT, BHTN, khám sức khỏe định kỳ hàng năm theo quy định.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  •  Team building,
  • Party
  • Trò chơi
  • Dã ngoại
  • workshop

Lịch sử thành lập

  • Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam

Mission

  •  Nhiệm vụ của chúng tôi là tổ chức những chuyến du lịch trong và ngoài nước với chất lượng và giá cả tốt nhất. Cụ thể hơn, chúng tôi lắng nghe yêu cầu của khách hàng, sau đó sẽ lên kế hoạch và gửi lại khách hàng nội dung chương trình chi tiết và báo giá chuẩn.

Những nghề phổ biến tại DU LỊCH LILY

Bạn làm việc tại DU LỊCH LILY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DU LỊCH LILY

DU LỊCH LILY

Click để đánh giá