Mô tả công việc
1. Sales Support
- Support for Sales Meeting Translation: Assist with translating sales meetings.
- Translation of Related Documents: Support to translate the related documents.
2. Sales Documentation and Materials
- Prepare and Maintain Sales Collateral: Create and update brochures, presentations, and case studies.
- Update Sales Materials: Ensure all sales materials reflect the latest product offerings and pricing.
3. Administrative Tasks
- Support Managing Sales Documentation: support to manage sales-related documentation as contracts, etc
- Assist with Quotes and Proposals: Prepare quotes, proposals, and sales orders.
- Support Managing the Company's Social Channel: Assist in managing and updating the company's social media channels.
4. Event Coordination
- Conduct Research: Provide insights into market trends and competitor activities.
- Identify Sales Opportunities: Help identify potential sales opportunities based on market data.
5. Market Research
Assist in Organizing Events: Help organize and coordinate sales-related events, such as trade shows and client meetings.
Yêu cầu công việc
- Ability to work independently and as part of a team;
- Driven, self-motivated, can-do attitude, challenger mindset;
- Adaptability, Honesty, Discipline, Initiative, Problem-solving, Time management;
- Good command of English& Japanese;
- Proficient with MS Word, Excel, PowerPoint and Outlook;
Priority: Understand the market of F&B industry or interest in the F&B Industry and Sales related work;
Quyền lợi được hưởng
- Salary: 12 - 15 mil (Negotiable based on skills & performance)
- Lunch allowance and motorbike parking allowance.
- Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th-month salary
- Salary increase: once a year.
- Full participation in social insurance and leave according to the Labor Law.
- Healthcare according to company policy
- Up to 14~15 paid days off per year
- Working hours: Monday to Friday, 8:00 AM – 5:00 PM (lunch break from 12:00 PM – 1:00 PM).
- Opportunity for Training from experienced managers.
- Opportunities for career growth and advancement.
- Exciting and flexible working environment
Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam đặc biệt là phân khúc khách lẻ, khách nhóm bạn bè, gia đình. Nhờ có nền móng vững chắc và đội ngũ nhân viên dày dặn với nhiều năm kinh nghiệm có tầm nhìn và định hướng phát triển theo chiều sâu không ngừng củng cố và phát triển. Vị thế của Lily’s Travel đã vươn lên vị trí top 1 trên các trang tìm kiếm và đánh giá như: Google; Tripadvisor, …
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN, khám sức khỏe định kỳ hàng năm theo quy định.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building,
- Party
- Trò chơi
- Dã ngoại
- workshop
Lịch sử thành lập
-
Lily’sTravel được thành lập năm 2008, sau hơn 10 năm hoạt động và phát triển,đã trở thành 1 trong nhưng công ty du lịch hàng đầu trên thị trường khách quốc tế vào Việt Nam
Mission
- Nhiệm vụ của chúng tôi là tổ chức những chuyến du lịch trong và ngoài nước với chất lượng và giá cả tốt nhất. Cụ thể hơn, chúng tôi lắng nghe yêu cầu của khách hàng, sau đó sẽ lên kế hoạch và gửi lại khách hàng nội dung chương trình chi tiết và báo giá chuẩn.