Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần phát triển Rượu Việt tiền thân là một cơ sở sản xuất rượu thủ công truyền thống từ năm 2002, đến nay đã có hơn 20 năm tồn tại và phát triển. Công ty có tổng số 15 chi nhánh. Các chi nhánh tại Hà Nội, Quảng Ninh, Hải Phòng, Thừa Thiên Huế, Đà Nẵng, Quảng Nam, Bình Định, Khánh Hòa, Gia Lai, Đắk Lắk, TPHCM, Bình Dương, Bà Rịa – Vũng Tàu, Long An – Tiền Giang, Cần Thơ.
Tự hào là doanh nghiệp đầu tiên kích hoạt, dẫn dắt thị trường rượu ngâm ủ truyền thống, sau nhiều năm đã buộc các thương hiệu rượu vodka top 1 Việt Nam phải phá bỏ định vị vodka để phối chế ra các sản phẩm rượu tương tự vào 2017-2018. Hiện Rượu Việt được biết đến là dẫn đầu về định vị cao cấp và chất lượng, bậc thầy về rượu truyền thống ngâm ủ tại Việt Nam. Tất cả các sản phẩm của công ty thường được đánh giá: giá cao, chất lượng vượt trội, mẫu mã đẹp, được tiêu dùng rộng rãi như Vua Táo mèo, Ong khoái, Khởi dương Ba kích, Vua Mơ rừng, Vua Chuối hột, Nếp cái Hoa vàng…
Với nội tại doanh nghiệp, công ty Rượu Việt đặt mục tiêu sở hữu thị phần về rượu truyền thống lớn nhất Việt Nam và vươn ra trên bản đồ thế giới.