Kroll’s Compliance Consulting practice assists clients in setting up firms, obtaining their initial authorization or registration, and providing them with ongoing compliance advice to navigate the rapidly changing regulatory landscape.
At Kroll, your work will help deliver clarity to our clients’ most complex governance, risk, and transparency challenges. Apply now to join One team, One Kroll.
Responsibilities
- Supporting the management of a portfolio of clients regulated by regulators in Hong Kong, Singapore, the United States, and other global regulators.
- Providing support on the preparation of compliance manuals and other related regulatory policies and procedures
- Assisting in the setup of compliance infrastructure and ongoing compliance monitoring, including email reviews
- Assisting in conducting due diligence reviews
- Assisting the process of managing client’s use of research consultants and expert network providers, which may include sampling and chaperoning calls, identifying any regulatory risks and drafting call report summaries.
- Providing support on clients’ regulatory filing and reporting across Asia-Pacific
- Providing ad hoc regulatory compliance advice and creative solutions
- Drafting and developing compliance monitoring reports / compliance monitoring plans
- Managing regulatory filing and reporting schedules
- Proven experience in a regulatory / compliance role or audit role, focusing on the financial services industry.
- General understanding of compliance rules and regulations
- Ability to work on own initiative and as part of a team.
- Clear, logical thought processes, ability to make decisions and articulate these clearly
- Strong English, oral and written communication skills. Key component of what our team need and requirement to have good business Mandarin communication skill as well.
- Time management skills and ability to work within deadlines.
- Solution-driven and problem-solving attitude
- Broad understanding of the alternative asset management industry
Kroll is committed to equal opportunity and diversity, and recruits people based on merit.
Ra đời từ năm 1957 tại Bảo Lộc, Lâm Đồng, nơi được xem là lãnh thổ trà trứ danh của Việt Nam, Công Ty Cổ Phần Phúc Long Heritage với kinh nghiệm truyền thống cha truyền con nối từ sản xuất đến kinh doanh, đã nhanh chóng từng bước phát triển. Đến giữa thập niên 70, nhà máy sản xuất đầu tiên được xây dựng và đưa vào hoạt động tại TP.HCM. Các sản phẩm của Phúc Long đã được phân phối rộng khắp hầu hết các chợ và siêu thị lớn nhỏ trên toàn quốc. Nguồn nhân lực cũng ngày một tăng với đội ngũ lên đến hàng trăm công nhân viên lành nghề cùng chung một niềm đam mê về trà & cà phê. Hiện nay, Phúc Long đã đầu tư xây dựng thêm nhiều nhà máy với trang thiết bị đạt tiêu chuẩn nhằm đáp ứng nhu cầu sản xuất trong nước cũng như xuất khẩu ra thế giới. Trải qua hơn nửa thế kỷ, Phúc Long luôn duy trì những giá trị tâm huyết về chất lượng tốt nhất, cung cách phục vụ nhiệt tình nhất, môi trường làm việc thân thiện nhất để gửi gắm vào từng dòng sản phẩm, giúp mang lại các giá trị đích thực về trà & cà phê cho từng khẩu vị truyền thống của người Việt Nam.
Review Phúc Long Heritage
Được hưởng lợi ích sử dụng sản phẩm miễn phí cho nhân viên, đây là một đặc quyền tuyệt vời nhưng đội ngũ quản lý mới gặp khó khăn trong việc hợp tác
Các phòng ban thì cực kỳ đề phòng lẫn nhau, môi trường toxic
Nhân viên thì ra vào như cái chợ, thử việc vài ngày cũng nghỉ, 1 tuần cũng nghỉ, làm chính thức 1 tháng cũng nghỉ.