Việc làm Phúc Long Heritage

Cập nhật 29/11/2024 22:09
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Phúc Long Heritage
Purchasing Manager ( Urgently)
Phúc Long Heritage 1.5★
4 đánh giá 26 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 19/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

Primary Responsibilities

• Reviews purchase requisitions considering issues such as lead times, standardization, quantity, discounts and purchasing budgets.

• Assists Department in the Resort in formulating their material requirements and to use competitive bidding or other approved procedures to obtain the best price.

• Engages in value analysis of currently purchased materials in an effort to achieve cost savings without sacrificing quality.

• Checks and manages the current supplier list by identifying potential suppliers and conducting vendor’s visits.

• Be informed about technological innovations and to review lower cost substitute materials with all departments.

• Manages supplier relations for maximum mutual benefit.

• Be ready and responsible when assigned to perform any other duties as designed by management.

Administrative responsibilities.

• Identifies and selects suppliers including order follow up and vendor file management.

• Deals with customs and local authorities.

Technical responsibilities.

• Oversees and ensures the effective implementation of the tender system so that the continuous supply of quality goods and services to the hotel is not compromised.

• Ensures the timely preparation of purchase orders so that all approved purchase requests can be ordered and the goods delivered by the suppliers on the date needed.

• Conducts periodic market survey in association with the Departments concerned to determine and/or validate the availability and prices of market goods.

• Coordinates and liaises with the Head of Departments on all matters relating to quality and reliability of delivery with respect to current and potential suppliers.

• Keeps track of all outstanding purchase orders to ensure that goods are delivered on time.

Commercial responsibilities.

• Visits and evaluates suppliers, to request quotations or bids, to negotiate prices and terms, to place orders, to resolve problems, to follow up any outstanding delivery and activate any payment with hotel current suppliers and potential suppliers.

• Cultivates a sound relationship with the Resort’s suppliers.

Quyền lợi được hưởng

1. Salary and Allowances

Full Salary & monthly Service Charge in probation period.

Relocation allowance by ranks.

Home Visit allowance.

2. Benefits

Supported housing staff with full amenities and entertainment area.

Support shuttle bus to Resort

Full meals during the work shift and day off.

Uniforms are provided according to Hotel standards.

International working environment, joining training courses according standard of Accor.

05 Working day | 02 day off per week

All Heartist card apply for all Accor Hotels.

3. Insurance policy

Social Insurance in Probation Contract

Suncare Insurance according to the provisions of policy SunGroup

Special promotion for resort service by rank

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in Materials, Purchasing Management or related field.
  • 3 years related experience on purchasing or an equivalent combination of education and work-related experience, especially in F&B industry.
  • Good negotiation and communication skills.
  • Good analytical and problem solving skills.
  • Proficient in purchasing management software and Microsoft Office.
  • Ability to work independently and in a team environment

Yêu cầu hồ sơ

If you are interested, please contact our Recruitment team via:
  • Apply to via hoteljob.vn.
  • Submit CV to email: Linh.hoang (a còng) accor.com 
  • Tel: 0388 117 333 (Mr.Linh)

*Note that ONLY shortlisted candidates will be contacted.

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Phúc Long Heritage
Phúc Long Heritage Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 702, Tầng 7, Tòa nhà Central Plaza, số 17 Lê Duẩn, phường Bến Nghé, quận 1

Ra đời từ năm 1957 tại Bảo Lộc, Lâm Đồng, nơi được xem là lãnh thổ trà trứ danh của Việt Nam, Công Ty Cổ Phần Phúc Long Heritage với kinh nghiệm truyền thống cha truyền con nối từ sản xuất đến kinh doanh, đã nhanh chóng từng bước phát triển. Đến giữa thập niên 70, nhà máy sản xuất đầu tiên được xây dựng và đưa vào hoạt động tại TP.HCM. Các sản phẩm của Phúc Long đã được phân phối rộng khắp hầu hết các chợ và siêu thị lớn nhỏ trên toàn quốc. Nguồn nhân lực cũng ngày một tăng với đội ngũ lên đến hàng trăm công nhân viên lành nghề cùng chung một niềm đam mê về trà & cà phê. Hiện nay, Phúc Long đã đầu tư xây dựng thêm nhiều nhà máy với trang thiết bị đạt tiêu chuẩn nhằm đáp ứng nhu cầu sản xuất trong nước cũng như xuất khẩu ra thế giới. Trải qua hơn nửa thế kỷ, Phúc Long luôn duy trì những giá trị tâm huyết về chất lượng tốt nhất, cung cách phục vụ nhiệt tình nhất, môi trường làm việc thân thiện nhất để gửi gắm vào từng dòng sản phẩm, giúp mang lại các giá trị đích thực về trà & cà phê cho từng khẩu vị truyền thống của người Việt Nam.


Review Phúc Long Heritage

1.5
4 review

09/10/2024
Lập trình viên tại Hà Nội

Được hưởng lợi ích sử dụng sản phẩm miễn phí cho nhân viên, đây là một đặc quyền tuyệt vời nhưng đội ngũ quản lý mới gặp khó khăn trong việc hợp tác

17/10/2024
Lập trình viên tại Hồ Chí Minh

Các phòng ban thì cực kỳ đề phòng lẫn nhau, môi trường toxic

12/07/2023
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Nhân viên thì ra vào như cái chợ, thử việc vài ngày cũng nghỉ, 1 tuần cũng nghỉ, làm chính thức 1 tháng cũng nghỉ.

Những nghề phổ biến tại Phúc Long Heritage

Bạn làm việc tại Phúc Long Heritage? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Phúc Long Heritage

Phúc Long Heritage

Click để đánh giá