Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
QA(OPS) will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards.
- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and patient/doctors’s satisfaction.
- Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
- Providing report and analysis on quality progress to Manager/Head.
- Training agent on new implementations and process changes.
- Analyze the root cause of the issue and able to design an action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Manage team performance to achieve KPIs of CSAT, CQM.
- Participating in internal & external calibrations.
- Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed
- Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
- Support team to build SOP.
- Support ad-hoc audits.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-year experience QA/ QC in customer service/ call center/ contact center environment.
- Good at English.
- Intermediate to advanced reporting skills.
- Excellent ability to identify and analyze data for trends.
- Experience in providing performance feedback.
- Experience managing and driving team calibration to QA requirement.
- Willing to travel across HCMC and provinces to perform center audits.
- Pro-active, hardworking and detail oriented.
- Be able to adapt to the needs of a growing business through ad-hoc support and/or changes to the work requirements.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Ra đời từ năm 1957 tại Bảo Lộc, Lâm Đồng, nơi được xem là lãnh thổ trà trứ danh của Việt Nam, Công Ty Cổ Phần Phúc Long Heritage với kinh nghiệm truyền thống cha truyền con nối từ sản xuất đến kinh doanh, đã nhanh chóng từng bước phát triển. Đến giữa thập niên 70, nhà máy sản xuất đầu tiên được xây dựng và đưa vào hoạt động tại TP.HCM. Các sản phẩm của Phúc Long đã được phân phối rộng khắp hầu hết các chợ và siêu thị lớn nhỏ trên toàn quốc. Nguồn nhân lực cũng ngày một tăng với đội ngũ lên đến hàng trăm công nhân viên lành nghề cùng chung một niềm đam mê về trà & cà phê. Hiện nay, Phúc Long đã đầu tư xây dựng thêm nhiều nhà máy với trang thiết bị đạt tiêu chuẩn nhằm đáp ứng nhu cầu sản xuất trong nước cũng như xuất khẩu ra thế giới. Trải qua hơn nửa thế kỷ, Phúc Long luôn duy trì những giá trị tâm huyết về chất lượng tốt nhất, cung cách phục vụ nhiệt tình nhất, môi trường làm việc thân thiện nhất để gửi gắm vào từng dòng sản phẩm, giúp mang lại các giá trị đích thực về trà & cà phê cho từng khẩu vị truyền thống của người Việt Nam.
Review Phúc Long Heritage
Được hưởng lợi ích sử dụng sản phẩm miễn phí cho nhân viên, đây là một đặc quyền tuyệt vời nhưng đội ngũ quản lý mới gặp khó khăn trong việc hợp tác
Các phòng ban thì cực kỳ đề phòng lẫn nhau, môi trường toxic
Nhân viên thì ra vào như cái chợ, thử việc vài ngày cũng nghỉ, 1 tuần cũng nghỉ, làm chính thức 1 tháng cũng nghỉ.