Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Planning and implementation for whole Cartridge replacement and Happy call/Referral activities to support all of sales/marketing segment to reach company target.
· Monitor daily workflow and ensures that correct procedures are followed
· Responds to and resolves escalated issues and/or unique or complex requests from customers
· Work closely with CRM/Operation team to improve workflow as well as report dashboard effectively
· Support Marketing in customer survey progam
· Proactive co-operate with Marketing to build up effective campaign for increasing cartridge replacement naturally
· Take care of customer, maintain good relationship to increase customer satisfaction.
· Calculate and allocate suitable scope of work for team member and ensure the manpower plan can meet the EU data base growth
· Coaching customer service/soft skill for team member
· Do weekly/monthly/yearly report as required
Other tasks are assigned by direct manager
Yêu Cầu Công Việc
· University graduate
· Have at least 3 years as Customer Service Leader role
· Good communication/negotiation skill
· Teamwork spirit
· Good leadership skill
· Can work with heavy workload in the rush time
Can use English in writing/report
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 40
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN PLA 18, đơn vị chuyên phân phối các nhãn hàng nghành tiêu dùng trong kênh KA. năm 2020 là đơn vị phân phối đầu tiên kênh B2B của nhãn hàng Vinasoy và Cô Gái Hà Lan. Mục tiêu năm 2021 mở rộng mô hình phân phối các nhãn hàng khác. Bên cạnh đó PLA 18 còn có mảng sự kiện marketing cho các nhãn hàng...