Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Commercial/Visual:
-
To ensure that the shop-floor layout and new lines are merchandised according to the company guidelines.
-
Analyze daily Information and reacts to it accordingly.
-
To be in charge of planning the commercial and visual activity of the store in a daily/ weekly/seasonal manner.
-
Work alongside the management team to ensure that the best RFID practice is in place at all times.
-
Control products level in the store.
Customer Service:
-
To ensure a high level of customer service is offered in the store.
-
Monitor and support customer service action plans.
-
To solve and manage customer issues as they arise and refer to the senior management team when necessary.
-
To understand and reinforce the company return policy.
-
To support customer service with product knowledge and awareness of the following:
-
New arrivals
-
Replenishment of best sellers
-
Offering alternatives
Shop-floor & Sales Management:
-
Manage and motivate the team to increase sales and ensure efficiency.
-
To be aware of the daily and monthly budgets to meet and exceed them.
-
To communicate with the management team on a daily basis with information regarding personnel and product.
-
To ensure standards are maintained during the day and at closings.
Team Management:
-
To lead and keep a high level of motivation within the department.
-
To guarantee the adequate induction and follow up on training for new team members.
-
To assist in the development and retention of an effective team.
-
To get involved in performance management of sales assistants (I.e. sickness/ absence, lateness, returns to work, etc).
Health & Safety:
-
To ensure good housekeeping is maintained throughout all areas in the store and to communicate with the senior management team in case an incident happens.
-
To be aware of the risks employees and customers are exposed to and to be aware of safe work practices and company procedures to overcome them
Yêu cầu công việc
-
At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands) at the same position/role
-
Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
-
Strong communication, problem-solving, and team management skills.
-
Passion for fashion.
Quyền lợi được hưởng
-
Be trained in a professional environment.
-
Opportunities to develop career path in fashion retail.
-
Monthly commission bonus.
-
Annual performance bonus.
-
Employee Discount.
-
Parking Allowance.
-
13th month salary.
-
12 annual leave/year.
-
Social insurance
Lixibox thành lập năm 2015, là một trong những trang thương mại điện tử đứng đầu ngành bán lẻ mỹ phẩm tại thị trường Việt Nam với sứ mệnh định hướng cho phái đẹp một phong cách mua sắm mỹ phẩm thông thái và tiên tiến hơn
Hiện Lixibox sở hữu fanpage hơn 420 nghìn người theo dõi, cùng với tệp 1 triệu khách hàng, trang tạp chí riêng - Lixi Magazine với hàng nghìn lượt truy cập mỗi ngày và hơn 40,000 reviews trên các trang thương mại điện tử. Đặc biệt, máy rửa mặt Halio với hơn 20,000 reviews và luôn nằm top máy rửa mặt bán chạy trên Tiki & liên tục cháy hàng. Lixibox rất chú trọng việc phát triển đào tạo nguồn nhân lực, tạo môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động cho nhân viên. Khi gia nhập cùng LIXIBOX bạn sẽ có các cơ hội nhận được:
✔ Hỗ trợ cơm trưa văn phòng, snack, trà và cà phê luôn được setup ở pantry.
✔ Chính sách Mua hàng nội bộ giá ưu đãi từ 20% đến 50% (Thương hiệu độc quyền) dành cho toàn bộ nhân viên Công ty.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Lixibox là nền tảng mua sắm mỹ phẩm thông minh, làm đẹp hàng đầu Việt Nam được các Beauty Bloggers lựa chọn để đồng hành. Chúng tôi xây dựng một nơi mua sắm đáng tin cậy cho khách hàng với các sản phẩm chính hãng, đa dạng và khác biệt.
Review LIXIBOX
Định hướng cty không rõ ràng, CEO hay quên, hay đổi ý, và thích đổ lỗi (RV)
Quy trình công ty rườm rà, không chuyên nghiệp. Hối hận khi cống hiến cho công ty này.
Công ty trả lương đều, đúng hạn, mọi thứ rõ ràng trong hợp đồng nhưng tùy Team