Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
- Handle customers’ inquiries and complaints.
- Identify and escalate issues to technical/ sales/ marketing colleagues to response for giving detail explanations of services or products to customer
- Deploy new products onsite (go on business)
- Follow strictly SLA/SOP
- Deliver training and coaching to customer about new features
- Take ownership of customer issues and follow up on pending matters to ensure timely and satisfactory resolution.
- Go the extra mile to engage customers
- Self-update new features/products
Yêu Cầu Công Việc
- Flexibility to work in shifts, including evenings, weekends, and holidays, as required (24/7)
- Fluency in both English/Vietnamese with excellent written and verbal communication skills in both languages. (Thai language is a plus)
- Demonstrated problem-solving and critical thinking abilities to effectively address customer concerns and find appropriate solutions.
- Proficiency in using customer support software and tools to manage and track customer interactions.
- Familiar with CRM/PMS systems and practices
Trở thành nền tảng quản lý khách sạn hàng đầu cho các khách sạn chuỗi ở khu vực Đông Nam Á.
Công ty Cổ phần Sản xuất và Kinh doanh phần mềm VinHMS chuyên cung cấp các sản phẩm công nghệ chất lượng cao, tối ưu hóa hoạt động kinh doanh của doanh nghiệp. VinHMS hiện là đối tác chính thức của Expedia, Traveloka, Traveloka, Booking.com, TripAdvisor, Google, Amazon, là công ty đầu tiên tại VN trở thành thành viên của HTNG - Hiệp hội chuẩn hóa giao thức quốc tế cho các phần mềm của khách sạn.
Tầm nhìn: Trở thành nền quản lý khách sạn hàng đầu cho các chuỗi khách sạn ở khu vực Đông Nam Á.
Chiến lược: Xây dựng nền tảng quản lý khách sạn với khả năng mở rộng & tích hợp dịch vụ nhu cầu quản lý toàn diện các hoạt động hoạt động của chuỗi khách sạn.
Review VinHMS
Sếp kỹ năng lãnh đạo kém, quyết định và đánh giá theo cảm tính, không biết phân biệt thực hư
Sếp tốt(IT)
Sếp tốt, đồng nghiệp vui vẻ(IT)