Việc làm SILICONZ

Cập nhật 06/06/2024 14:37
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần SILICONZ
Customer Service Officer - Contact Center
SILICONZ
8 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thừa Thiên Huế

Mô tả công việc

About UOB
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values - Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About the Department
The Technology and Operations function is comprised of five teams of specialists with distinct capabilities: business partnership, technology, operations, risk governance and planning support and services. We work closely together to harness the power of technology to support our physical and digital banking services and operations. This includes developing, centralising and standardising technology systems as well as banking operations in Singapore and overseas branches.
Responsibilities
• Reports to the Team Leader / Supervisor.
• Attend to inbound and outbound telephone calls/contacts/correspondence in accordance with standard operating procedures.
• Provide information on services offered by the bank to enhance customer relationships.
• Identify and maximize sales opportunities, where applicable, to all customers.
• Provide professional, friendly, and high-quality customer service & sales for each point of contact with the customer.
• Identify and respond to customer needs accordingly.
• Manage challenging customers professionally and provide after sales service, where applicable.
• Able to consistently communicate in a positive and enthusiastic manner, while handling customer complaints in an assertive manner.
• Use call/contact control techniques to provide efficient, high-quality interactions with customers.
• Maintain detailed records of client interaction to improve quality of information available.
• To provide optimum service to all customers by answering inquiries and resolving complaints effectively with the aim of projecting a professional image.
• Update and perform on-line maintenance on system terminals as per customers' requests.
• Ensure effective and timely follow-up as promised to customers.
• Process financial entries and adjustment on customers' accounts if necessary.

Yêu cầu công việc

Requirements
• Holds at least Diploma or Degree in any field.
• Previous experience in a call center would be an added advantage.
• Should have excellent interpersonal and communication skills with good command of written and spoken Vietnamese and English.
• Strong in customer service skills. A team player with commitment and initiative, service oriented, able to work under pressure, matured, motivated, meticulous, and analytical and able to multi-task.
• Good understanding of the bank's customers, product, and services.
• Working knowledge of specialized products, systems, and services.
• Knowledge of Internet, Microsoft Office including email, MS Excel, MS Word, and fax.
• High level of listening and comprehension skills. Able to probe for required information from customer.
• Assertive and able to manage in situations where there may be limited information.
Be a part of UOB Family
Apply now and make a difference.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Performance Bonus, Annual Salary Review
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare Insurance Policy
Annual Health Check-Up Program
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
72 Ngô Bệ, Phường 13, Quận Tân Bình,

SiliconZ thành lập với mong muốn nhiều sản phẩm Hi-tech chất lượng từa các Start - up trên thế giới đến được tay người dùng Việt Nam.

Với sự nỗ lực của chúng tôi, Siliconz không những là nơi bạn có thể mua sắm mà bạn có thể trải nghiệm những công nghệ mới nhất phù hợp với cuộc sống hiện đại của bạn.

Bên cạnh đó SiliconZ cũng nổ lực để mang những thương hiệu Việt Nam có thể vươn ra thế giới. Chúng tôi luôn trăn trở vì sao Việt Nam chưa có thể thành công như những quốc gia khác, chúng tôi tin vào thế hệ trẻ Việt Nam có thể cùng nhau làm được nhiều thứ hơn thế.

Chính sách bảo hiểm

  • Hưởng đầy đủ chế độ phúc lợi theo quy định: BHXH, BHYT, BHTN

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Thể thao
  • Party

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 12/11/2019

Mission

Silicon thành lập với mong muốn nhiều sản phẩm Hi-tech chất lượng từ các Start-up trên thế giới đến được tay người dùng Việt Nam 

Với sự nỗ lực của chúng tôiSiliconZ sẽ không những là nơi bạn có thể mua sắm mà bạn có thể trải nghiệm những công nghệ mới nhất phù hợp với cuộc sống hiện đại của bạn 

Những nghề phổ biến tại SILICONZ

Bạn làm việc tại SILICONZ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SILICONZ

SILICONZ

Click để đánh giá