Các phòng ban đang tuyển dụng tại TAKAHIRO

Dịch vụ khách hàng
Lao động có tay nghề và sản xuất
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Du lịch, khách sạn

Việc làm TAKAHIRO

Cập nhật 14/12/2024 23:35
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TAKAHIRO
Reception Supervisor (Korean Speaking) - Giám Sát Lễ Tân (Giao Tiếp Tiếng Hàn)
TAKAHIRO 1.5★
4 đánh giá 33 việc làm 86 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 09/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

  • As a Reception Supervisor you make guests feel welcome by creating an engaging atmosphere, where all Receptionist team members provide high quality services.
  • Look for opportunities to positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness. You are empowered to be genoreous with guests, so that you know how and when to curate decadent moments.
  • You have extensive knowledge about activities in Regent and the rest of Phu Quoc Island, which allows you to give guests personalized recommendations in order to optimize overall guest satisfaction. Shares your knowledge with the team, so that each Receptionist can provide exceptional service to all guests.
  • When a problem related to your team’s operation occurs, you take ownership of it and take all measures to prevent the issue from reccuring.
  • Ensure that the Receptionist team members create memorable arrival and departure experience to all individual and group guests by planning ahead, setting clear guidelines and procedures on place, providing the team with all necessary equipment and resources.
  • Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques, while also having the ability to train these skills to the rest of the team.
  • Ensure the daily operation runs smoothly and that team members are aware of their role and responsibilities in order to do so.
  • Conduct daily shift briefings and meetings, where you deliver clear communications regarding to resort operation, update information and notify of any VIP arrangements.
  • Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time

Quyền lợi được hưởng

  • Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
  • 14 annual leave, 2 days off per week
  • Relocation, repatriation and home leave allowance
  • Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
  • Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
  • International working environment
  • Insurance as labor law
  • Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
  • 24/7 accident insurance
  • Language Allowance
  • Other benefits will be discussed during the interview

Yêu cầu công việc

  • Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
  • 1-year minimum in five-star hotel or fine dining restaurant.
  • 1-year previous experience in same position
  • Possess customer service-oriented mindset as the colleague attribute
  • Working with multi-cultural teams
  • Excellent communication skills in English
  • Strong leadership, monitoring skills, and the ability the perform the in-job training section for subordinates when needed
  • Can speak Korean

Yêu cầu hồ sơ

  • Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
  • Hotline: 0919 290 709 (Brio)

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
180 pasteur, quận 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

Công ty Cổ phần Takahiro là Công ty kinh doanh về lĩnh vực F&B. Chúng tôi sở hữu chuỗi Nhà hàng cao cấp với thương hiệu Sushi Hokkaido Sachi và nhiều thương hiệu khác được nhượng quyền từ Nhật Bản. Cùng với đội ngũ bếp trưởng đến từ Nhật với hơn hơn 30 năm kinh nghiệm, và nguồn nhân lực đầu bếp với nhiều năm kinh nghiệm trong nghề.Mục tiêu hoạt động của Chúng tôi là mang đến chuỗi nhà hàng Nhật chính thống, đẳng cấp bậc nhất tại TP.HCM.Đến với TAKAHIRO bạn sẽ được làm việc trong môi trường năng động và nhiều cơ hội thăng tiến. được làm việc trong môi trường thân thiện, ổn định và lâu dài, hơn nữa Công ty luôn coi trọng giá trị đóng góp của người lao động vào sự phát triển chung của hệ thống.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Zumba
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Công ty Cổ phần Thực Phẩm Takahiro được thành lập năm 2013

Mission

Công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.


Review TAKAHIRO

1.5
4 review

25/05/2024
Nhân viên chăm sóc khách hàng tại Hồ Chí Minh

TTS của công ty sẽ thấy như cực hình, giao cực kỳ nhiều task, thường xuyên OT, xin off cũng rất là gian nan

25/11/2024
Nhân viên phục vụ nhà hàng tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc toxic, áp lực cao

21/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty Nhật, họ sẽ giao việc nhiều, nên chắc ăn bạn phải tăng ca không lương, chế độ phạt cũng đầy, nhưng thưởng cũng không phải không có

Những nghề phổ biến tại TAKAHIRO

Bạn làm việc tại TAKAHIRO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TAKAHIRO

TAKAHIRO

Click để đánh giá