Mô tả công việc
GENERAL MISSION
Under the managing of Front Office Manager, the Fit Lounge Supervisor is responsible for all the administrative and operation matters of Fitness Lounge; coordination and supervision of all connectors; maintaining inventory, equipment files, records and matters; and for membership promotions in order to increase the revenue. 1.Supervise and administer the implementation of the daily Fit Lounge operations.
2. Supervise and administer the implementation of Fit Lounge billing policies and practices.
3. Coordinates and schedules staff for the smooth flow of daily operation in the following areas.
a) Prepare and coordinate the working schedule of staff.
b) Assume the Fit Lounge coverage by arranging for appropriate coverage during all shifts and arranging for relief coverage of absences and emergencies.
c) Conduct trainings and/or cross trainings for staff.
d) Be able to instruct members and/or staff in proper fitness appraisals and exercise program.
4. Administer filing, record keeping of maintenance and repair of equipment matters.
5. Administer the emergency health care plan for injury and trauma.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
Be cognizant of events of members or staff that may have a disruptive effect on the flow of Fit Lounge.
Be responsible for administering the fiscal and documentary of Fit Lounge.
Be responsible for controlling expenses.
Administer the day-to-day affairs of Fit Lounge, including responding to correspondence that cannot be handled by the office staff.
Administer and plans the public relations and promotion with members and visitors, with the intent to increase membership while retaining on-going members.
Administer and plan motivational programs and ideas for in-house member activities, advertising and public relations.
Administer and plan the in-house newsletter, theme events, and bulletin boards.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law.
- Professional working environment. Care about your career advancement.
Yêu cầu công việc
- Basic communication English.
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
Công ty Cổ phần Takahiro là Công ty kinh doanh về lĩnh vực F&B. Chúng tôi sở hữu chuỗi Nhà hàng cao cấp với thương hiệu Sushi Hokkaido Sachi và nhiều thương hiệu khác được nhượng quyền từ Nhật Bản. Cùng với đội ngũ bếp trưởng đến từ Nhật với hơn hơn 30 năm kinh nghiệm, và nguồn nhân lực đầu bếp với nhiều năm kinh nghiệm trong nghề.Mục tiêu hoạt động của Chúng tôi là mang đến chuỗi nhà hàng Nhật chính thống, đẳng cấp bậc nhất tại TP.HCM.Đến với TAKAHIRO bạn sẽ được làm việc trong môi trường năng động và nhiều cơ hội thăng tiến. được làm việc trong môi trường thân thiện, ổn định và lâu dài, hơn nữa Công ty luôn coi trọng giá trị đóng góp của người lao động vào sự phát triển chung của hệ thống.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty Cổ phần Thực Phẩm Takahiro được thành lập năm 2013
Mission
Công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review TAKAHIRO
TTS của công ty sẽ thấy như cực hình, giao cực kỳ nhiều task, thường xuyên OT, xin off cũng rất là gian nan
Môi trường làm việc toxic, áp lực cao
Công ty Nhật, họ sẽ giao việc nhiều, nên chắc ăn bạn phải tăng ca không lương, chế độ phạt cũng đầy, nhưng thưởng cũng không phải không có