Mô tả công việc
Lobby area
Daily checklist for front Office: ensuring the inspection of cleanliness, equipment, and the professionalism of the contractor’s staff.
Customer Service Counter
Daily check on the condition of the decorative plants at the counter and water them as necessary.
Maintain clean and tidy counter.
Prepare the necessary forms to assist guests.
Main tasks
Have a thorough understanding of the functionalities of the Property Cube app and how to monitor tasks under the supervision and guidance of the manager.
Provide essential project information when required.
Have a thorough understanding of the building&039;s regulations and the basic procedures of the Customer Service department currently implemented in the project.
Record customer information/feedback, notify the head of department, and forward the information to the relevant departments.
Follow department procedures and manager&039;s directions.
Coordinate with other departments such as accounting, engineering, security and cleaning staffs when needed.
Proper Storage and Compliance
Follow department procedures and manager&039;s directions.
Properly store equipment, tools, and spare parts after use.
Reports
Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.
Other tasks
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.
Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor
Yêu cầu công việc
What will we offer?
Level up your skills: Sharpen your skills such as communication and teamwork to become a well- rounded pro.
Intern today, Savillian tomorrow: Impress us with your performance and get a full- time job at Savills Vietnam! Check out how others have done it!
Learn from the best: Get insider tips and guidance from experienced mentors who&039;ve been there and done that.
Join the Savills community: We&039;re a diverse and inclusive workplace where your voice matters.
Ready to kick off your career? Savills Vietnam offers hands- on training to launch you into the real estate world.
Quyền lợi
Proactive in tasks, willing to learn new knowledge, and ready to provide support when requested.
Ability to manage multiple tasks efficiently.
Strong communication, empathy, and customer service orientation.
Basic proficiency in using databases and spreadsheets for information management
Ability to withstand high levels of work- related pressure and manage personal emotions effectively.
Good command of English for effective communication.
High school diploma or above; currently enrolled in a relevant field preferred
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 01:15:02
ILP - HỌC VIỆN ĐÀO TẠO IELTS CHUYÊN SÂU - được sáng lập trên nền tảng sư phạm chính thống và chuyên sâu.
Hơn 10 năm kinh nghiệm giảng dạy tiếng Anh, quản lý học thuật, xuất bản quốc tế và đào tạo Ngôn ngữ Anh bậc đại học, tích lũy kinh nghiệm quý báu, am hiểu tường tận nhiều khía cạnh của việc giảng dạy và đào tạo ngôn ngữ Anh, thầy La Thành Triết và Tập thể Sư phạm đã xây dựng và phát triển ILP trở thành Học viện Đào tạo IELTS Chuyên sâu hàng đầu tại Thành phố Hồ Chí Minh.
Thầy La Thành Triết và Tập thể Sư phạm ILP luôn đồng hành cùng học viên trên chặng đường học tập và phối hợp chặt chẽ cùng Quý Phụ huynh trong hành trình rèn luyện kỹ năng, giáo dục đạo đức, kỷ luật và tác phong của từng học viên.