Mô tả công việc
1. Find new customer, build up the sales system and expand business
2. Identify customer’s expectations and assess competitive activities to increase sales/ profits.
3. Receive and process feedback from customers to report to superiors timely
4. Track delivery, acceptance, the payment procedures to recover debts and liquidate the contract.
5. Support to resolve customers complain
6. Build and enhance long-term relationships with customers
7. Some other tasks as assigned by the direct management.
Working time: From Mon to Fri (Sat : Work from home)
Yêu cầu công việc
• Requirement of experience: at least 1-2 years in the same position, priority for candidates working at manufacturing company.
• Graduated College/ University of Economics
• Proficiency in Microsoft
• Fluency in English, can communication by the other languages is preferable.
• Hardworking, patient, can work under high pressure
• Prefer candidates live in Binh Duong
Quyền lợi được hưởng
• Salary: negotiation
• Total allowance for housing, petrol & attendance: 1,500,000 VND/month
• Raising children under 6 years old: 300,000 VND/child (no more than 600,000 VND/month)
• Lunch allowance: 45,000 VND/meal
• Phone allowance: 300,000 VND/month
• Seniority bonus, performance bonus (14th salary), 13th Salary, Mid-Autumn & Tet gift, annual travel, sport day.
Công ty cổ phần Thẩm định giá Big Việt Nam là thành viên trong Hiệp Hội Thẩm định giá Việt Nam, hoạt động theo quy định của Bộ Tài Chính được chứng nhận là một trong những đơn vị đủ điều kiện thực hiện các hoạt động thẩm định giá tại Việt Nam.
Công ty cổ phần Thẩm định giá Big Việt Nam hoạt động chuyên nghiệp về Thẩm định giá: Bất Động Sản, Động Sản, Dự Án Đầu Tư, Giá trị Doanh nghiệp, Giá Trị Khoáng Sản,...