Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Coordinating with TCS to optimize flight loading plans and supervise VIAGS/SAGS aircraft loading to ensure on-time performance and prevent delays by making all arrangements well in advance.
- Organizing and controlling last-minute changes in cargo bookings to optimize capacity utilization.
- Constant contact with the Supervisor for smooth coordination of cargo operations, including ULD control and stationeries.
- Using airline GOMs/COMs in standard to complete activities in operation.
- Promptly resolving any problems that arise during operations (e.g., input system issues, sending FWB/FHL, messages such as VUN, VAL, XPS, PER, PEP, ACTUAL PAYLOAD, etc., resolving missing/damaged/found cargo at the warehouse, etc.).
- Response and coordinate actively with customers for export cargo acceptance or any irregular issues.
- Handling Import cargo irregular cases timely to support customers to clear cargo at W/H.
- Supporting customer for scanning AWBs for DG shpts/lithium ion shpts etc.
- Monitoring and complying to regulations outlined by local authorities and regulatory bodies and ensure strict compliance to Airline’s GOMs./COMs.
- Issuing and rechecking AWB, supervising documents for customers on time and correctly. Check all documents for flights before sending to TSC W/H to Aircraft.
- Sending all necessary messages for flight.
- Submitting interline shipments to OAL correctly and on time with cut off time accordingly.
- Providing online AWBs copy and documents to W/H for timely sending to Aircraft.
- Supervising cargo build-up in TCS warehouse and at Ramp to ensure on-time performance.
- Working location: 30 Phan Thuc Duyen, Ward 4, Tan Binh district, Ho Chi Minh City.
Yêu Cầu Công Việc
- Having 3 – 4 years of experience at Cargo Handling.
- Having knowledge of: Cargo Industry, Freighter flight operations, processing inbound and outbound documents, handling unexpected and Irregularities.
- Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
- Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
- Fluent in English with 4 skills.
- Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
- Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
- Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Positive attitude and a willingness to learn.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
The Coi mang sứ mệnh quảng bá những giá trị tiềm năng của tài nguyên rừng, tài nguyên biển và không khí trong lành của các địa phương tại Việt Nam đến thế giới thông qua đầu tư các dự án môi trường.
Các dự án tại The Coi được định hướng phát triển là không gian văn hóa, du lịch nghỉ dưỡng Môi trường với nhiều chủ đề dành cho tất cả mọi người, mang lại hạnh phúc, an nhiên và thấu hiểu bản thân, hòa hợp với thiên nhiên và bảo tồn môi trường.
Phát triển bền vững và bảo vệ thiên nhiên là mục tiêu mà THE COI hướng đến. Dù là người đam mê môi trường hay chỉ dừng lại ở mức độ nâng cao hiểu biết, hay những doanh nghiệp có mong muốn hợp tác, đầu tư, … THE COI luôn cần những con người, tập thể cùng chung niềm đam mê, chí hướng để phát triển cộng đồng THE COI vững mạnh. Hãy liên hệ với chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Sứ mệnh của THE COI là hình thành Hệ Sinh Thái hoạt động và kinh doanh bền vững dựa trên nền tảng Kinh tế chia sẻ, trong đó Thiên nhiên là một cổ đông.