What We Ask
- Bachelor degree, major in Business or related fields
- At least 3-5 years of experience in Sales. Highly prefer experience in Route to Market or GT Sales positions from FMCG
- Excellent sales orientation mindset and strong collaboration skills; have commercial sense and understanding of Salesforce & Route-to-market (RTM) management, productivity analysis, improvement across salesforce & intermediaries.
- Have understanding of DMS system and performance management dashboard i.e Power BI is a plus
- Soft skills required: Strong in data analysis; strong verbal & written communication and negotiation; ability to convince/influence on ASM and Distributors
- Be flexible to travel and adaptable to constantly changing environment
- Have a good command of English is a plus
- A purpose-driven organization with long-term impact to bring better nutrition to the world.
- A professional, collaborative, and inclusive working environment to help you broaden your knowledge
- Right level of autonomy and trust
- Competitive salary & benefits package that recognizes and rewards individual performance and potential.
- Annual health check and annual healthcare insurance package for you, your spouse, and your children
- Diverse training and development programs to help you grow on your own professional journey.
Continuously improve sales productivity by driving optimal route-to-market (RTM) strategy with flawless execution and enhancing Sales Effectiveness
Staying true to who you really are, that is your starting point at FrieslandCampina. Because it is precisely by embracing our differences that we can grow together. We want to create a working environment that allows all employees to bring their best and authentic selves. If who we are suits you, but you're not sure if you're the best fit for the role, we still encourage you to apply so we can help you find the role that fits you best.
D&K là thương hiệu thiết bị vệ sinh, thiết bị phòng tắm đến từ Liên Bang Nga được thành lập và phát triển lâu đời. D&K luôn có một vị trí vững chắc tại thị trường Châu Âu và các nước trên thế giới, trong đó có Việt Nam. Điểm mạnh làm nên thương hiệu thiết bị vệ sinh D&K chính là sự đa dạng về mẫu mã kiểu dáng và chất lượng sản phẩm .Ngày nay, Công ty cổ phần thiết bị D&K Việt Nam là nhà phân phối độc quyền thương hiệu D&K tại thị trường Việt Nam. Hiện nay, thương hiệu D&K đang không ngừng phát triển để trở thành một tập đoàn cung ứng thiết bị phòng tắm hàng đầu thế giới. Các sản phẩm của thiết bị phòng tắm D&K được sử dụng nhiều tại các công trình trọng điểm như sân bay, khách sạn hạng sang, các chung cư cao cấp, văn phòng, trung tâm thương mại…