Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
We are Umbra …
We share a vision of creating original, modern, casual and affordable design for every room in the home. We are a privately owned, Canadian company with 35 years of industry experience. Led by our founders, our designs can be found in over 120 countries across five continents. Our global success is attributed to our entrepreneurial nature and a desire to push ourselves, and each other, beyond our limits.
SUMMARY
Manage assigned categories, supply chain, and product development objectives.
PRINCIPAL ACCOUNTABILITIES
1. Manage all aspects of development of products from design specification to launch within time, quality and budgetary constraints.
2. Follow-up on purchase orders, development of samples, shipments, quality assurance.
3. Analyse purchase orders taking into consideration lead-time and supply constraints.
4. Monitor and communicate progress of design projects using Umbra Project Tracker system to ensure product is released in a timely manner to meet required delivery dates
5. Responsible for product cost negotiating and buying price ensuring to meet profit margin.
6. Evaluate vendors quote to ensure the reasonable costing is setup for new products.
7. Coordinate with designer, graphics, QC and vendor in different development stages to execute the design, packing and quality.
8. Communicate with vendors as required to develop designs for quoting and production.
9. Suggest and finalize product details, material, and construction to achieve target price.
10. Attend weekly conference calls with Toronto Category Managers.
11. Attend weekly project overview meeting with Product Development Associate.
12. Manage vendor performance.
13. Management of entire design process in assigned categories/dockets – “cradle to grave”
14. Sign Yellow label samples prior to production.
15. Sign Green label samples from completed production.
16. Maintain communication with internal departments, including merchandising, sales, customer service, logistics, quality control, and production.
17. Execute annual cost savings initiatives.
18. Sourcing, prospect and maintain alternative supply sources.
19. Visit factories to view work in process and oversee final QC inspections and shipment.
20. Manage rework and stock conversion activities.
21. Other job duties as assigned.
Yêu Cầu Công Việc
1. University degree or equivalent.
2. Minimum 3 years working experience in managing product development/supply activities.
3. Experience with MRP systems, MS Office, and Outlook
4. Good command of oral and written English communication and literacy.
5. Must be extremely well organized and work well under pressure and be a strong problem solver.
6. Self motivated with good initiative – work well with minimal supervision.
7. Experience meeting multiple deadlines - must be comfortable multi tasking.
8. Strong team player with demonstrated ability to motivate others.
9.Must be flexible and able to adapt to new situations.
Suitable Candidates with more experience can be considered as Project Manager
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Thực phẩm An Điền được thành lập từ năm 2009, là công ty 100% vốn Canada chuyên chế biến hạt điều và các loại hạt dinh dưỡng khác. Nhà máy của chúng tôi được trang bị đầy đủ công nghệ, máy móc, thiết bị hiện đại.
Trên thực tế, chúng tôi là công ty đầu tiên tại Việt Nam sử dụng máy phân loại laser màu và máy dò tia X mới nhất của Nhật Bản trong chế biến hạt điều. nhân viên của chúng tôi được đào tạo bài bản và được trang bị những kỹ năng cần thiết để chế biến và sản xuất.
Sản phẩm của chúng tôi được xử lý tuân thủ nghiêm ngặt các tiêu chuẩn FDA, ISO 22000, BRC FOODS và HACCP. Chúng tôi xuất khẩu sản phẩm sang Mỹ, Canada, Trung Quốc, Nga, Đài Loan, Philippines, Thụy Điển, Nhật Bản cũng như các quốc gia và khu vực khác.
Công ty Cổ phần Thực phẩm An Điền cam kết cung cấp cho khách hàng những sản phẩm cao cấp, với giá cả cạnh tranh và dịch vụ chuyên nghiệp, nhằm đáp ứng mong đợi của khách hàng.
Cam kết chất lượng là văn hóa của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2009
Mission
- Cung cấp giải pháp kết nối, xóa nhòa đi ranh giới giữa nghỉ dưỡng và trị liệu tinh thần, mang đến không gian sống đúng nghĩa, nơi tâm trí được xoa dịu, chữa lành và kết nối mạnh mẽ hơn với chính bản thân bạn.