Mô tả công việc
- Online sale management
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Make the sale plan base on MD's plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior - Cash Management
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses - Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Make solution for sufficient manpower during business in ad-hoc situations
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Identify potential staff for succession planning purposes
- Build and promote team work spirit - Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using - Other duties
- Opening & closing Store
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- Prefer 3 years experience as the same position
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Teamwork skill: Actively promote team work
- Leadership: Acting leadership by example
- Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment, dynamic.
- Opportunities for advancement and career development
- Competitive salary and benefits.
- Participate in full social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law.
- Training and capacity development program.
- Discount on purchases at AEON supermarket system.
- Health care insurance, Teambuilding, exciting Trade Union activities
AICA HPL là công ty phân phối tấm Laminate AICA, thương hiệu số 1 Nhật Bản đạt tiêu chuẩn F**** Nhật Bản, đạt chứng nhận Super E0 châu Âu. AICA HPL thuộc tập đoàn AICA Nhật Bản, sở hữu nhà máy AICA tại Đồng Nai, Việt Nam - không những phục vụ thị trường trong nước mà sản phẩm còn được xuất khẩu sang Nhật và các nước khác.
Là nhà cung cấp tấm Acrylic bóng gương, tấm Compact HPL, nhôm, phụ kiện vách ngăn nhiều mẫu mã và chất lượng tốt nhất với thị phần số 1 Việt Nam.
Hệ thống nhà máy kho xưởng với máy móc hiện đại (hãng máy Homag danh tiếng của Đức) phân bố tại các thành phố lớn cả nước: Hà Nội, Hải Phòng, Hồ Chí Minh. AICA HPL nhận gia công cắt dán cạnh Laminate, Acrylic không đường line đẹp hoàn hảo.
Hệ thống phân phối rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước : Bắc – Trung – Nam với hơn 200 cán bộ công nhân viện nhiệt tình và năng động.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng chế độ BH Y tế, BH Xã hội, BH Thất Nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn AICA Kogyo được thành lập vào năm 1936
Mission
Chúng tôi sẽ tiếp tục đổi mới hoạt động kinh doanh của mình và theo đuổi tăng trưởng hơn nữa trên toàn cầu để cung cấp giá trị mới dựa trên tinh thần “Thử thách và Sáng tạo”, tôn chỉ của công ty chúng tôi.