Thương Mại Dịch Vụ Sản Xuất Vạn Thịnh Phú

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Thương Mại Dịch Vụ Sản Xuất Vạn Thịnh Phú

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Sản Xuất Vạn Thịnh Phú
Compliance Supervisor
Thương Mại Dịch Vụ Sản Xuất Vạn Thịnh Phú
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 01/05/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Xe đưa đón
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Ensure the manufacturing products meet with compliance and customer requirements

- Manage all testing/compliance request from customers to be loaded and aligned on internal RSC testing system.

- Analyze requests if any impact to current RSC specification to cooperate with relevant departments to update thru all system.

- Co-ordinate with labs and internal to process testing until samples pass the test, update testing status to system

- Communicate with External testing labs on the technical issues, product specification related

2. Ensure all inspection/audit/calibration request passed in timely manner, especially shipment Schedule

- Manage all inspection/audit/calibration requests from customers thru all internal RSC relevant departments

- Got documents/facility internally, make schedule between internal departments and 3rd party

- Record and deploy all audit findings to related departments to get them solved

3. Maintain and control all the compliance requirements/ quality documents and processing procedures

- Collect and maintain and follow up compliance documents for the incoming materials, finished products and factory, Product compliance process procedures

- Control and maintain testing/inspection/audit records/report/certification

- Compliance declaration processing on customer website/portal as per Customer/ CS team requested

4. Compliance call-out

- Call out all the issues/ non-conformance related to quality system, shipment delay, off schedule, …

- Work out closely with concerned departments such as Prod, ME, PD, QA, QC to investigate the root causes of problem/non-conformance, develop corrective & preventive action

5. In-charge of all testing/inspection/audit activities of lighting department for all customers and markets.

- Set up process, testing guideline, audit present, etc to maintain current certificates and got new certificate for new project requests such as UL, SASO, CCC

6. Analyze and Training compliance requirements impact to RSC specification to take on in plan with QA manager

- Analyze customer compliance requirements impact to RSC specification to support Manager on building compliance specification/requirements for RSC to cover all RSC’s customers and aligning with global/ universal Market

- Compliance requirements training to relevant departments such as CTPAT, UPH Materials Requirements for US, EU, UK, etc. for incoming material sourcing

- Market requirement/ customer requirement impact to RSC specifications analysis

7. Manage and control contract, invoice and payment related

- Gather quotations from 3rd parties, make price comparison and analysis to choose suitable partner, support in making contract

- Record all the costs incurred from the testing/inspection/ audit/ calibration process then arrange payment with accountant department.

Yêu Cầu Công Việc

- Fairly good in English communication both in written and oral

- Proficient in Microsoft Office programs (Word, PowerPoint, and Excel, Outlook, etc.)

- Knowledge of quality management system is preferable

- Having experience in compliance section especially furniture is competitive

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Sản Xuất Vạn Thịnh Phú
Thương Mại Dịch Vụ Sản Xuất Vạn Thịnh Phú Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà UOA, Số 6 đường Tân Trào, Phường Tân Phú, Quận 7

Công ty CP TM DV SX Vạn Thịnh Phú được thành lập từ năm 2007 tại Thành Phố Hồ Chí Minh, hiện nay chúng tôi đã có hơn 450 nhân viên làm việc tại các văn phòng và kho hàng tại Thành Phố Hồ Chí Minh và Hà Nội, ngoài những văn phòng này, chúng tôi còn có nhân viên trải rộng khắp các thành phố lớn như Hải Phòng, Đà Nẵng, Huế, Bình Dương, Đồng Nai, Cần Thơ… để chăm sóc khách hàng và triển khai các hoạt động kinh doanh của mình.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2007

Mission

Hiện Công ty Vạn Thịnh Phú đang nhập khẩu và phân phối thực phẩm và các chất phụ gia thực phẩm từ Hàn Quốc, Ấn Độ, Hoa Kỳ, Thái Lan, Ba Lan, Úc… để phân phối đến hàng ngàn các cửa hàng và nhà máy trên toàn lãnh thổ Việt Nam….

Những nghề phổ biến tại Thương Mại Dịch Vụ Sản Xuất Vạn Thịnh Phú

Bạn làm việc tại Thương Mại Dịch Vụ Sản Xuất Vạn Thịnh Phú? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại Dịch Vụ Sản Xuất Vạn Thịnh Phú

Thương Mại Dịch Vụ Sản Xuất Vạn Thịnh Phú

Click để đánh giá