Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* Working Location:Nha Trang City
Job Summary and Mission
This job contributes to Starbucks success by assisting the store manager in executing store operations during scheduled shifts. This job deploys partners and delegates tasks so that partners can create and maintain the Starbucks Experience for our customers. The incumbent is responsible for modeling and acting in accordance with Starbucks guiding principles.
Summary of Key Responsibilities
Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
- Maintains a calm demeanor during periods of high volume or unusual events to keep store operating to standard.
- Anticipates customer and store needs by constantly evaluating environment and customers for cues.
- Assists with new partner training by positively reinforcing successful performance.
- Contributes to positive team environment and respectful coaching and feedback to partners on shift to ensure operational excellence and to improve partner performance.
- Delivers legendary customer service to all customers by acting with a customer comes first attitude and connecting with the customer. Discovers and responds to customer needs.
- Develops positive relationships with shift team by understanding and addressing individual motivation, needs and concerns.
- Executes store operations during scheduled shifts. Organizes opening and closing duties as assigned.
- Follows Starbucks operational policies and procedures.
- Follows up with baristas during the shift to ensure the delivery of legendary customer service for all customers.
- Maintains regular and consistent attendance and punctuality.
- Provides quality beverages for all customers by adhering to all recipe and presentation standards. Follows health, safety and sanitation guidelines for all products.
- Utilizes operational tools to achieve operational excellence during the shift.
Yêu Cầu Công Việc
Summary of Experience
- Customer service experience in a retail or restaurant environment
- 1 to 2 years experience with the smae position
Required Knowledge, Skills and Abilities
- Ability to direct the work of others
- Ability to learn quickly
- Effective oral communication skills
- Knowledge of the retail environment
- Strong interpersonal skills
- Ability to work as part of a team
- Ability to build relationships
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Thời gian thử việc: 90 ngày
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 48 tiếng 1 tuần
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP TM DV SX Vạn Thịnh Phú được thành lập từ năm 2007 tại Thành Phố Hồ Chí Minh, hiện nay chúng tôi đã có hơn 450 nhân viên làm việc tại các văn phòng và kho hàng tại Thành Phố Hồ Chí Minh và Hà Nội, ngoài những văn phòng này, chúng tôi còn có nhân viên trải rộng khắp các thành phố lớn như Hải Phòng, Đà Nẵng, Huế, Bình Dương, Đồng Nai, Cần Thơ… để chăm sóc khách hàng và triển khai các hoạt động kinh doanh của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Hiện Công ty Vạn Thịnh Phú đang nhập khẩu và phân phối thực phẩm và các chất phụ gia thực phẩm từ Hàn Quốc, Ấn Độ, Hoa Kỳ, Thái Lan, Ba Lan, Úc… để phân phối đến hàng ngàn các cửa hàng và nhà máy trên toàn lãnh thổ Việt Nam….